Beantwoord

4k tv-ontvanger op TP link wifiversterker?

  • 5 November 2020
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo,

Ik wilde iets weten, heb mijn 4K tv-ontvangers binnen en gelezen.

Nou moet ik de tv-ontvanger aansluiten op de experia box.

Maar deze hang bij mij in de meterkast, en naast mijn tv staat een kastje, ik denk een versterker of zoiets.

Hier is alles op aangesloten tv telefoon enz. moet ik de 4k tv-ontvanger hier dan ook op aansluiten, en gaat de kwaliteit da niet verloren?

Misschien domme vragen, maar ik weet het niet.

Alvast bedankt

Groetjes

Corry 

icon

Beste antwoord door Nick83 5 November 2020, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat voor kastje staat er precies naast uw tv? Dat moet haast wel gewoon de Experiabox zijn als daar de telefoon op aangesloten zit. Toch?

Of bedoelt u de mobiele telefoon?

Versterker? Deze?

Of deze?

Of deze?

 

O sorry heb even beter gekeken de telefoon is aan gesloten in de meterkast op de experia box het katje naast de tv is een TP-link

Wifi versterker

 

Reputatie 7
Badge +24

O sorry heb even beter gekeken de telefoon is aan gesloten in de meterkast op de experia box het katje naast de tv is een TP-link

Die is niet van KPN. Wat is het type? Ik vermoed dat het een draadloze verbindingset is. Gewoon aansluiten die 4K ontvanger. Als het niet werkt, dan zal je een kabel moeten leggen van Experiabox naar 4K ontvanger.

Nee het is een oude van ziggo de monteur van kpn vertelde dat dit hetzelfde is als die van kpn weet niet wat voor type het is maar het heeft 3 korte antennes.

Maar zover bedankt Nick83

Groetjes Corry