Had nog niet eerder hier op het forum gekeken, maar ook ik heb last van die hoge piep van de Arris VIP5202. Ik had nog een witte 4K ontvanger (toegestuurd gekregen toen KPN ging een aantal jaren geleden ging testen met 4K ontvangers, en deze heb ik vervolgens mogen houden). Toen ik laatst ergens las dat er nieuwe 4K ontvangers bij KPN waren die via bluetooth bediend konden worden (zodat de ontvanger in een kastje kon, uit het zicht), had ik gevraagd of ik de witte mocht omruilen voor die nieuwe. Dat was oké. Dit was 23 april. Sindsdien heb ik nu mijn 4de Arris VIP5202 en wederom een hoog piepgeluid. Overdag valt het wel mee (meer omgevingsgeluiden), maar als je ‘smorgens in stilte aan het ontbijten bent, of ‘savonds even zonder geluid op de bank wil liggen dan is dit hoogst irritant. Vanavond heb ik dus weer gebeld dat de 4de ontvanger hetzelfde probleem heeft als die andere 3. Gevraagd of ik misschien de witte weer terug zou kunnen krijgen. De medewerkster heeft een formulier aangemaakt met deze vraag. Hopelijk kan dit nog. En is het even afwachten………… (ik zal de vorderingen hier delen)
Â
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Aconda1969
Bekijk origineel