Vraag

8k ontvanger

  • 1 January 2021
  • 5 reacties
  • 477 keer bekeken

Ik heb een 8K tv en nu nog een HD ontvanger kan je de ontvanger bij kpn omruilen of hoe moet ik dat regelen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Enige wat je kan doen is upgraden van je tv abonnement naar 4k 

Dan krijg je andere tv kastjes die 4K televisie aan kunnen.

Reputatie 7
Badge +22

En een 8K ontvanger komt er zeker niet bij KPN. Bij KPN heb je ook nog maar 3 4K zenders, en wat on demand 4K films en series. 

Hoe kan ik mijn abonnement naar een 4K omzetten en dan gelijk de 4K ontvangers ontvangen

Reputatie 7

Hoe kan ik mijn abonnement naar een 4K omzetten en dan gelijk de 4K ontvangers ontvangen

Door een Hussel abonnement te nemen en het 4K pakket daarbij te activeren.

Je schiet er overigens niets mee op want er zijn maar drie 4K zenders met een zeer beperkt aanbod en ook nog eens van zulke verschillende genres dat je er waarschijnlijk maar één aantrekkelijk zult vinden. Ook het on-demand 4K aanbod is nog zeer beperkt.

Het duurt nog jaren voordat 4K gemeengoed geworden zal zijn in lineaire televisie als het wr al.ooit gaat komen want eigenlijk verwacht ik dat het einde van lineaire televisie nog wel eens eerder zou kunnen komen dan 4K. Op 8K televisie zal je waarschijnlijk nog mjnimaal tien jaar moeten wachten.

ACHT (?) k. 

HD is de norm, nog zeker jaren. 4k lineaire tv is in de speelgoed- en demostand.
Via diensten als Netflix kun je 4k kijken. (gaat prima via de app in je …. 8k-tv).
8k zenders….. ik denk dat die er helemaal niet gaan komen. In Japan (!) zijn er enkele te krijgen via satelliet.