Beantwoord

Aanbod erotiekzenders

  • 3 July 2020
  • 3 reacties
  • 5745 keer bekeken

ik heb een vraagje waarom worden homosexuelen gediscrimineerd bij tv providers ? want als je naar de zenderpakketen gaat kijken hetro sex zender zitten in het pluspakket en gay zender moet je een betaalpakket nemen ik vind dat gay mensen gediscrimineerd worden doe dan alles vrij geven of alles betalen 

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 July 2020, 13:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Op die sex-zenders in het basispakket is niet veel te zien.

Die 2 pluspakketzenders zijn inderdaad hetero (maar ook vaak mooie mannen :wink: ).

KPN heeft het pakket GAY TV.

Dit bestaat uit 2 lineaire zenders (geen enkele provider heeft er 2 dus daarin is kpn weer best ruim :relaxed: ). En daarbij hoort ook een maandelijks (deels) wisselend aanbod van 30 films in on demand.

Dan is € 9,99 per maand toch niet veel?

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/gay-tv-pakket.htm

En wat kijk je in het pluspakket? De Erotiek? Dan zeg je dat pakket op lijkt mij.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @bas112, van harte welkom op het KPN forum.

Ik denk dat de erotiekzenders heel lang ‘hetzelfde’ zijn geweest, en dit begint nu langzaam aan te veranderen. Dat kan je bijvoorbeeld zien aan de komst van het Gay TV zenderpakket. Ik denk dat Peter het heel mooi uitgelegd heeft en goede suggesties geeft. Ik hoop dat je daarmee uit de voeten kunt. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

ik heb een vraagje waarom worden homosexuelen gediscrimineerd bij tv providers ? want als je naar de zenderpakketen gaat kijken hetro sex zender zitten in het pluspakket en gay zender moet je een betaalpakket nemen ik vind dat gay mensen gediscrimineerd worden doe dan alles vrij geven of alles betalen 

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Je discrimineerd al direct homosexuele vrouwen. Daarvoor zit niet echt iets in het aanbod. 

Slechts 1,5% van de Nederlanders is Gay en 1,5% Lesbiene. Misschien zelfs een overdreven groot aanbod in het pakket. Maar ik misgun het niemand. Persoonlijk zou ik liever wat meer EU zenders zien in het pakket en dan geen nagesynchroniseerde films in het Frans zoals nu bij TV2.