Beantwoord

Abonnementsnummer vinden

  • 5 June 2020
  • 5 reacties
  • 657 keer bekeken

Wat is mijn abonnements nummer en waar kan ik die vinden

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 June 2020, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Je hebt voor Interactieve tv een abonnementsnummer (naast je algemene klantnummer).

Dat ITV abonnementsnummer vind je in je decoder onder menu → instellingen → 1 X op gele knp drukken.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @SaskiaSaskia. Als de tv-ontvanger al is aangemeld kan je het abonnementsnummer inderdaad vinden op de manier die Peter beschrijft.

Als je de tv-ontvanger juist wilt aanmelden zal je het op die manier niet kunnen vinden, je kunt 'm dan vinden in de bevestigingsbrief die je bij het begin van het abonnement hebt gekregen.

Is het daarmee gelukt om het nummer te vinden? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, en hieronder een seintje geven. Dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 7

Hoi @SaskiaSaskia, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik neem aan dat je het abonnementsnummer hebt kunnen vinden. Als dat niet zo is of als je andere vragen voor ons hebt weet je ons te vinden.

Bovenstaand antwoord hielp me niet echt, ik had hetzelfde probleem. Bevestigingsbrief🤔…...heee, ik heb allang interactieve TV, maar hoe lang??? Originele brief natuurlijk allang kwijt.  Heb ik het abonneenummer en pincode misschien ooit in een digitale bevestigingsbrief gekregen? JAAAA! Dus. Na invoeren meerdere zoektermen in mijn mailbox gevonden op zoekterm ‘ KPNj interactieve TV’, juni 2013. In deze mail heet het abonneenummer ‘accountnummer’🙄. Maar ook 14 cijfers dus maar proberen en was oké . Pincode staat ook in die oude mail en zowaar!! Ook zonder hulp van KPN of zoon zelf mijn nieuwe TV-ontvanger kunnen installeren. TV doet het weer! 
Antwoord Peter klopt in zoverre niet dat ik niet weet wat een decoder is, heb ik die?? de TV staat op scherm waar je je pincode enz moet invoeren Dus reageert niet op de AB. Oude bevestigingsmail loste het probleem op gelukkig

@Kluns58 

Goed dat je het op hebt kunnen lossen.

dat ik niet weet wat een decoder is, heb ik die??

Natuurlijk heb je die. Anders kan je bij KPN geen TV kijken.

Het is dat zwarte kastje bij je TV aangesloten met een HDMI kabel op die TV. En wat je bedient met de witte KPN afstandsbediening.