Beantwoord

Abonnementsnummer zoeken

  • 22 May 2020
  • 15 reacties
  • 601 keer bekeken

Waar kan ik mijn abbonomentsnummer vinden ?

icon

Beste antwoord door PeterG 22 May 2020, 15:11

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4
Badge +2

je bedoeld het nummer wat je nodig hebt om je tv box te activeren

 

Reputatie 4
Badge +2

Dat zou onder persoons en betaal gegevens te vinden moeten zijn. Onder de correspondentie met kpn.

Inloggen via MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +28

Dat zou onder persoons en betaal gegevens te vinden moeten zijn. Onder de correspondentie met kpn.

Inloggen via MijnKPN.

Helemaal juist.

Als alternatief kun je op jouw maandelijkse factuur kijken.

 

Helaas worden het ITV abonneenummer en de ITV pincode niet meer in MijnKPN vermeld. (stond onder informatie & instellingen).

Handigst is in de decoder (thuis) te spieken. Menu → instellingen en druk dan 1 X op gele knop.

Anders kun je de pin resetten via kpn.com/pincode. Het ITV abonneenummer krijg je dan ook toegestuurd samen met een nieuwe pincode.

Op de app en tv.kpn.com (voor laptop) kun je ook met je KPN ID inloggen.

Reputatie 4
Badge +2

Helaas worden het ITV abonneenummer en de ITV pincode niet meer in MijnKPN vermeld. (stond onder informatie & instellingen).

Bij mij staat het daar toch echt.

Daar staat alleen het klantnummer, @Frank3523 .

Dat is heel wat anders dan het abonnementsnummer voor ITV. Het abonnementsnummer van ITV begint met 20000000****** en 6 cijfers en soms met 6 nullen: 2000000******* en 7 cijfers.

Reputatie 7

Daar staat alleen het klantnummer, @Frank3523 .

Dat is heel wat anders dan het abonnementsnummer voor ITV.

Zelfs het klantnummer wordt daar niet vermeld.

Er zijn twee manieren om achter je abonnementsnummer te komen.

1) In de instellingen van de TV ontvanger

2) Door de pincode te wijzigen via de servicetool.

Reputatie 7
Badge +28

Helaas worden het ITV abonneenummer en de ITV pincode niet meer in MijnKPN vermeld. (stond onder informatie & instellingen).

Bij mij staat het daar toch echt.

Daar staat alleen het klantnummer, @Frank3523 .

Dat is heel wat anders dan het abonnementsnummer voor ITV. Het abonnementsnummer van ITV begint met 20000000****** en 6 cijfers en soms met 6 nullen: 2000000******* en 7 cijfers.

Daar staat alleen het klantnummer, @Frank3523 .

Dat is heel wat anders dan het abonnementsnummer voor ITV.

Zelfs het klantnummer wordt daar niet vermeld.

 

Net gecheckt : Het klantnummer staat wel in Mijn KPN onder Persoons-en Betaalgegevens. 

Het klantnummer staat ook op mijn factuur.

 

Een abonnementsnummer voor ITV kan ik niet checken, want in heb geen ITV.  

Reputatie 4
Badge +2

Beste heren ik weet echt het verschil wel tuseen een klant nummer en een aboneenummer.

Ik ben echt niet gek hoor.

Onder mijnkpn staat bij pesoonsgegevns je correspondentie met de KPN. Daar kan je ook je abonnements nummer vinden en je Itv pincode.

En onder dat stukje staat ook mijn klant nummer.

Maar misschien heeft KPN een andere structuur opgezet voor nieuwe abonees die een Hussel abonnement hebben. 

 

 

Reputatie 7

Helaas worden het ITV abonneenummer en de ITV pincode niet meer in MijnKPN vermeld. (stond onder informatie & instellingen).

Bij mij staat het daar toch echt.

Kan je daar eens een screenshot van tonen?

Reputatie 4
Badge +2

Kan je daar eens een screenshot van tonen?

had ik al gedaan. :-)

 

Reputatie 7

Kan je daar eens een screenshot van tonen?

had ik al gedaan. :-)

Ik heb hem nog niet gezien, je toont immers een screenshot van het klantnummer en niet van het iTV abonnementsnummer.

Reputatie 4
Badge +2

Dat is wat ik al de gehele tijd aangaf dat het itv nummer in de corresppondentie met de kpn te vinden is.

Dit vind je onder “alstublieft u abonnements nummer email”.

Ik neem aan dat iedereen die een KPN abonement ooit deze email gehad heeft. 

Ik heb nooit gezegd dat je dat onder je gegevens vind.

@Frank3523

Ik neem aan dat iedereen die een KPN abonement ooit deze email gehad heeft. 

Alleen als daar ooit corrrespondentie over is geweest.

Nieuwe klanten krijgen die info (ITV abonnementsnummer en pincode) via een brief (papier). Zo te zien adhv de startdatum van je abo en data van de mails heb jij dat ook via mail gehad.

Mensen die al langer een abo hebben hebben dat ooit alleen op papier gehad.

Maar kennelijk stuurt KPN het sinds een jaar ofzo per e-mail naar (nieuwe) klanten en heeft in al haar wijsheid (kpn wijsheid) derhalve gedacht: het kan wel weg onder Informatie & Instellingen. …. want het staat toch in die correspondentie.

Oude(re) klanten heb dat daar dus niet staan.

Reputatie 4
Badge +2

Dat het per email gaat is natuurlijk wel milieu vriendelijk. Maar het zou niet verkeerd zijn als je het onder je gegevens ook terug zou kunnen vinden. Telfort waar ik vandaan kom had dat namelijk wel.

Reageer