Beantwoord

Af en toe TV kijken

  • 27 August 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste KPN,

Wij kijken niet zoveel tv en daarom hebben we kort geleden de interactieve tv optie uit ons abonnement gehaald. Nu komt de Tour de France eraan en die bekijk ik graag via Nederland 1 (dat kan via NPO start) of via de Belgische zender Een. Ook vind ik het leuk om Vive le velo te kijken via deze Belgische zender. Omdat ik niet in België woon kan ik weinig programma's terug kijken en geen live tv kijken via de vrt app. Nou kan ik tijdelijk weer interactieve TV aanvragen bij KPN, maar dan blijft die box op en neer gestuurd worden, want ik wil niet meer standaard interactieve TV. Is er misschien een andere mogelijkheid om af en toe tv te kijken en dan met name de Belgische zenders? Nogal een specifieke vraag, maar ik ben benieuwd of er andere opties zijn die ik misschien over het hoofd zie?

Alvast bedankt voor de moeite!

Vriendelijke groeten,

Boukje

icon

Beste antwoord door PeterG 27 August 2020, 14:32

Bekijk origineel

3 reacties

Via internet kun je Nederlandse zenders krijgen (NLziet.nl, KIJK,nl, NPOstart.nl) en de Discovery Networks kanalen w.o. Eurosport 1 en 2 (Dplay).

De Belgische zenders zijn via internet voor Nederlanders alleen beschikbaar via Canaldigitaal online of app (internetabonnement zonder schotel).

Verder zijn de Belgische zenders beschikbaar via een TV abonnement bij een Nederlandse provider. Interactieve TV basispakket, met dus de Belgische zenders, is maar een tientje per maand bovenop je internetabonnement.

Kun je geen gebruik maken van de online service van Ziggo of KPN via een kennis of familielid met een van deze providers? Daar zitten wel de Belgische zenders in (live kijken).

Bedankt voor je antwoord Peter!

Canaldigitaal lijkt me een goede optie eigenlijk, dus bedankt voor die tip! :-)

Had ook al gesproken met een vriendin van wie ik mee mocht liften op haar abonnement, maar wilde weten of er nog andere opties waren.

Fijn om feedback te krijgen!

 

Fijn. Dank dat het duidelijk is. Heb in 10 minuten het bericht 2 X aangepast omdat ik mezelf steeds weer wat bedacht :laughing::hugging: .

vriendin van wie ik mee mocht liften op haar abonnement

Is natuurlijk handige oplossing. Totdat die vriendin het niet meer wil….

Reageer