Beantwoord

Afstandbediening en tv-ontvangers versleten

  • 7 February 2019
  • 10 reacties
  • 436 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al bijna 10 jaar een alles in 1 abonnement van kpn. Heb vorig jaar wel een nieuwe tv ontvanger gekregen voor de huiskamer. Voor de slaapkamer kregen we niet omdat er maar 1 vervangen kon worden???? Terwijl de ontvanger op de slaapkamer regelmatig hapert en niet alle functies heeft waarvoor wel betaald word.
En daarbij zijn de beide afstandbedieningen erg versleten na 10 jaar gebruik.
Weet iemand hoe ik dit het goedkoopst kan oplossen?

Groet Jan
icon

Beste antwoord door JvG-Tuinen 12 February 2019, 19:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@JanTuinman, ik neem aan dat je op de slaapkamer nog een Motorola ontvanger hebt. Die kunnen tegenwoordig allemaal omgeruild worden voor een nieuwer model. Dat kan via deze pagina of je kunt bellen met 0800-0402 of het via de chat regelen. Het vervangen van versleten afstandsbedieningen kun je ook op die manier doen.
Beste,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inderdaad nog zo'n oude Motorola staan. Ik ga ermee aan de slag.

Dankjewel
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Jan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn om te lezen dat je inmiddels de tv-ontvanger aan het omruilen bent online. Wat betreft de afstandsbediening, die kan ook omgeruild worden hoor! Maar ik ben wel benieuwd, naast dat ze oud zijn, of ze ook kuren hebben of dat het meer gaat om het feit dat ze oud zijn. En hebben beide afstandsbedieningen hier last van?

Mocht je nog iets willen omruilen, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan help ook ik je graag verder 😉
Beste Susan,

Bedankt voor je reactie.
ik heb de tv ontvanger inmiddels al omgeruild. Dat werkt nu weer goed. Alleen jammer dat er geen netflix mogelijkheid opzit. Nu kan ik op de slaapkamer nog geen netflix kijken, via de tv. Maar goed, dat is niet zo erg.
Wat betreft de afstandsbedieningen. Er blijven geregeld wat knopjes hangen, en ze reageren met regelmaat niet goed. heb alle storende apparaten, zoals dvd speler enz er niet bij staan. Die staan namelijk in de kast omdat we dat bijna niet meer gebruiken. Het enige wat er op het kastje staat is de tv ontvanger van KPN en de tv zelf natuurlijk.
Heb ook al een aantal keren batterijen vernieuwd, maar het probleem blijft zich voordoen.
Dus kortom, ze doen het wel, maar wisselend reageren ze gewoon niet goed meer. Heb ze ook al eens van tv geruild, misschien dat dat hielp, maar dat maakte dus niet uit.

Kunnen jullie dit oplossen of kan ik nieuwe krijgen?

Ik heb het forum profiel ondertussen ook ingevuld, dus daar kun je mijn gegevens vinden.

Groet van Jan
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jan! Oke geen probleem, er zijn inmiddels 2 nieuwe afstandsbedieningen onderweg 😉 De nieuwe ontvanger zou juist wel de mogelijkheid voor Netflix moeten hebben! De ruiling is gegaan via de link hierboven? In ieder geval fijn dat hij het wel doet, maar raar dat Netflix er niet op zit.. Niet op kanaal 200 en ook niet via On Demand? Wil je dan kijken welke ontvanger je hebt gekregen?
Hoi Susan. Bedankt voor het opsturen van nieuwe afstandbedieningen. Ik zei tegen mijn dochter van 13 dat Netflix er niet op zat boven. Zegt ze, heb je bij on de mand gekeken of gewoon in het menu? Ik zeg dus in het menu. Zegt ze: Slimmerik, dat staat bij ondemand. 😁 Dus dat is al gevonden!

Nu zijn denk ik de problemen wel opgelost. Hartstikke bedankt voor de fijne en snelle reacties en oplossingen. Dat is dus waarom wij bij KPN blijven, ondanks dat we nog steeds geen glasvezel kunnen krijgen daardoor.

Groet Jan
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem! Hahaha fijn om te lezen dat je het alsnog gevonden hebt en er tevreden mee bent! Slimme dochter trouwens 😉 Veel plezier ermee, en mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan weet je me te vinden 🙂
Hallo,
Ik heb ook problemen met mijn afstandsbedieningen van beide ontvangers, de wat oudere ontvanger heb ik zojuist ook een omruilafspraak voor gemaakt zodat ik hier ook netflix op kan gaan kijken, meerdere toetsen met name de cijfertoetsen reageren niet bij ab.1 de 5 en 9 en bij ab.2 de 4,6 en de zender + toets. Ik begrijp dat je deze via dit forum aan kunt vragen dus dit wil ik graag bij deze doen.

Met vriendelijke groet,
Danny
@Susan_
Reputatie 7
Badge +21
@vos437, ik zie dat je ook gereageerd hebt in het verzameltopic. Je krijgt hier vanavond nog een reactie op 😉