Beantwoord

afstandsbediening aanvragen

  • 20 June 2020
  • 8 reacties
  • 151 keer bekeken

Badge

Hallo!

Mijn afstandsbediening is kapot. Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw in te stellen maar dit lukt niet. De afstandsbediening doet niks.

Ik wil graag een nieuwe aanvragen maar de link op de website werkt niet. (Via Safari) Ik krijg een foutmelding. Gezien dat dit kan zijn omdat misschien je product niet gekoppeld is aan je account maar dat is het bij mij wel.

Dus alle opties gezien en opgevolgd maar niks werkt. Kan iemand via hier voor mij een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

icon

Beste antwoord door Bart_ 26 June 2020, 16:13

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RomyBras,

Als je de witte afstandsbediening met de zwarte achterkant hebt :
Heb je al geprobeerd om de rode + blauwe knopjes onderin tegelijk in te drukken totdat het lampje gaat knipperen? Daarna de 7+9 tegelijk indrukken tot het lampje knippert en de ontvanger even kort bedienen. Daarna de afstandsbediening via deze stappen opnieuw te koppelen?
 


 

 

Badge

Hoi @ChrisWissink 

Werkt niet 

Reputatie 7
Badge +16

Wat werkt er dan precies niet?

Badge

@ChrisWissink 

De hele afstandsbediening werkt niet. Hij doet niks, geen lampje, niks. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RomyBras Is het al gelukt om een nieuwe aan te vragen. Dat kan gewoon via deze link en als het met Safari niet lukt, probeer het dan even met een andere browser! 

Badge

Hallo @Bart_ ,

Via mijn laptop geprobeerd via de door jouw gegeven link maar hij doet het niet. Op mijn laptop heb ik Microsoft Edge. Is er nog een andere manier? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RomyBras Waar loop je dan precies tegenaan? Je kan het even met Chrome proberen. Je kunt ook gerust even bellen met de klantenservice via 0800-0402. 

Badge

@Bart_ dat als ik op de link klink of via een andere weg naar afstandsbediening aanvragen ga dat de website niet laad. Ook via Chrome niet.

Reageer