Beantwoord

afstandsbediening kapot

  • 12 December 2020
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Sinds gisteravond doet mijn afstandbediening het ineens niet meer. Aantal keer de batterijen gewisseld maar dit helpt niet. 

Als ik probeer een nieuwe afstandsbediening aan te vragen wordt op de site steeds aangegeven dat er een onbekende fout optreedt. Hierdoor kan ik geen nieuwe afstandsbediening aanvragen.

icon

Beste antwoord door Suzanne V 12 December 2020, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Je kan ook chatten of bellen.

Zie hier.

Kies televisie.

Scrol na beneden en kies dat je contact wilt.

Scrol na beneden en klik op chatten. 

Bellen: 08000402 

Bedankt voor de reactie. Bij bellen wordt aangegeven om online een nieuwe afstandsbediening aan te vragen, dus dan kom ik weer op hetzelfde uit. De chat ben ik naar op zoek maar wordt niet weergegeven als ik kies dat ik contact wil, dan zie ik alleen het forum en de meestgestelde vragen.

Reputatie 7

Hoi @Suzanne V, dat is een onhandige loop waar je dan in zit :) Wil je jouw forumprofiel invullen? Reageer hier als je dit gedaan hebt, geef dan ook even aan welke afstandsbediening je nu hebt van degenen zoals ze hier worden weergegeven, en op welk type ontvanger je hem gebruikt.

Hoi Erik,

 

Bedankt voor de reactie!

Ik heb mijn profiel ingevuld. Ik heb de bovenste afstandsbediening (zwarte zijkant) en een 4K tv ontvanger (Arris).

 

Vriendelijke groet Suzanne

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de reactie. Bij bellen wordt aangegeven om online een nieuwe afstandsbediening aan te vragen, dus dan kom ik weer op hetzelfde uit. De chat ben ik naar op zoek maar wordt niet weergegeven als ik kies dat ik contact wil, dan zie ik alleen het forum en de meestgestelde vragen.

 

Zoals ik typte, scrol na beneden, zo ver als nodig is.

Klik op de link die ik gaf.

Kies televisie

Klik op “ik heb en andere vraag en wil graag contact”

Scrol weer zover mogelijk als nodig is na beneden. 

Dan zie je 3 mogelijkheden.

Middelste is chat.

Het is gelukt via chat, bedankt! Krijg een nieuwe toegestuurd.