Vraag

Afstandsbediening koppelen VIP5202

  • 22 April 2024
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik ben al een aantal dagen bezig met de afstandsbediening te koppelen. Diverse manieren geprobeerd maar krijg de afstandsbediening niet gekoppeld aan de VIP5202


6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Wil je hem op de Arris 5202 koppelen of wil je hem op de tv koppelen? 

 

Voor Arris 5202, zie hier.

 

Koppelen op de tv, zie hier.

Het gaat om het koppelen met Arris 5202 en de link die u mee stuurde heb ik er ook al bij gehad maar krijg het helaas niet voor elkaar

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Dijkstra1 

 

Heb je wel de juiste afstandsbediening voor de VIP5202, heb je de VIP5202 pas ontvangen zonder bijbehorende afstandsbediening of heb je misschien een nieuwe afstandsbediening van een ander type ontvangen?

Op deze pagina staan de verschillende types: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm, welke heb je?

Ik heb de T4HU1862 met de zwarte achterkant. Ik heb alles compleet als pakket ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +18

Dat is het juiste type om een VIP5202 te kunnen bedienen.

Heb je al eens een reset van de afstandbediening geprobeerd?
Je richt de afstandsbediening ook op de VIP5202 tijdens koppelen? Deze moet tijdens het koppelen ook in het zicht staan.

Je kan in dit artikel vinden hoe je een reset doet, als je het niet werkend krijgt lijkt het erop dat hij defect is, hoe je hem omruilt staat ook in het artikel:

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Dijkstra1 en welkom hier op onze Community :)

 

Dat is het juiste type om een VIP5202 te kunnen bedienen.

Heb je al eens een reset van de afstandbediening geprobeerd?
Je richt de afstandsbediening ook op de VIP5202 tijdens koppelen? Deze moet tijdens het koppelen ook in het zicht staan.

Je kan in dit artikel vinden hoe je een reset doet, als je het niet werkend krijgt lijkt het erop dat hij defect is, hoe je hem omruilt staat ook in het artikel:

 

Is het je met deze informatie nog gelukt om je afstandsbediening in te stellen?

Reageer