Beantwoord

Airplay

  • 21 August 2020
  • 10 reacties
  • 616 keer bekeken

Reputatie 2

bij het gaan kijken is er het volgende te zien op het scherm.   Er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van dit materiaal.

Probeer het later opnieuw .

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 August 2020, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JMM. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb helaas zelf geen antwoord op deze vraag, maar wellicht heb je iets aan deze pagina:wink:

Laat je mij weten of het is gelukt?

Reputatie 2

Hoi Vikash, dank voor je reactie 

Ik heb alles nog eens nagelopen , maar nog steeds het zelfde mankement .

Misschien ligt het er aan dat we nog niet zijn overgezet op KPN?

Hopelijk komt er een oplossing.

Ik heb 2 Apple-Tv’s.  2e en 3e generatie 

Reputatie 7
Badge +21

Misschien ligt het er aan dat we nog niet zijn overgezet op KPN?

Wat bedoel je precies hiermee?

 

 

Reputatie 2

Momenteel zitten we nog op Telfort Thuis

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JMM. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb helaas zelf geen antwoord op deze vraag, maar wellicht heb je iets aan deze pagina:wink:

Laat je mij weten of het is gelukt?

Momenteel zitten we nog op Telfort Thuis

In dat geval kan je het beste deze vraag ook op het Telfort Forum stellen. Misschien hebben zij een antwoord op jouw vraag. 

Reputatie 2

Op het Telfortforum wordt ik ook niet wijzer, nog steeds dezelfde foutmelding .

Nieumand kan mij tot nu toe helpen, mijn hoop is gevestigd op het moederbedrijf KPN.🌞👍

Reputatie 7

De iTV app ondersteunt alleen Airplay 2 en daarmee kan de iTV app alleen i.c.m. de Apple TV 4 en enkele televisies gebruikt worden. Zie ook dit bericht.

Reputatie 2

Dus dat wordt AppleTv 3 weggooien en een AppleTv 4 kopen, of elke maand €5,00 betalen voor een decoder.

Of!!!! Een fatsoenlijke goede update van Telfort cq KPN.

Reputatie 7

Weet dat de beeldkwaliteit van de iTV app via een Apple TV echt beduidend lager is dan de beeldkwaliteit van een TV ontvanger en ook is de functionaliteit veel minder.

Er is geen haar aan mijn hoofd die ook maar een seconde over zo'n keuze hoeft na te denken, dat wordt uiteraard een TV ontvanger. 

De smart TV app op een Samsung of LG televisie en het casten (Chromecast) of streamen (Airplay 2) met de iTV app zijn mijns inziens alleen interessant voor een 2e of 3e televisie waar niet al te vaak gebruik van gemaakt wordt.

Reputatie 2

Bedankt voor uw reactie en in ons geval betreft het een tweede tv die sporadisch wordt bekeken.

Ik wacht af of er toch iets gaat verbeteren.

met vriendelijke groet , 

JMM