Beantwoord

App open haard op de ontvanger werkt niet meer

  • 16 October 2021
  • 43 reacties
  • 1762 keer bekeken

Reputatie 1

De app “open haard” (via het menu te bereiken) werkt helaas niet meer. Dit probleem komt bij meerdere mensen voor. Hoe dit te verhelpen? 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 October 2021, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

43 reacties

@Jasper ik heb het ook even bij het Topic

Gemeld wat over de update van de ontvangers gaat 

 

Hoi Allemaal,

Voor het geval dat je niet zonder kunt, hier staan wat echte mogelijkheden.

zoals deze.

:wink:

Hoi Allemaal,

Voor het geval dat je niet zonder kunt, hier staan wat echte mogelijkheden.

zoals deze.

:wink:

Hier ook dan wel op gas 

Maar wat leuk die visjes app die werkt wel 😅

 

Hee @peter-keetfm ,

Mooi hoor.:sunglasses: En op gas dat is in deze tijden wat minder. Gewoon wat hout er naast leggen.
Voor de sfeer, altijd leuk.
En ik ben gek op vis, Kabeljauw, Zalm, Tonijn.
Maar ik zie ze in jou aquarium niet direct rondzwemmen. :grinning:

Hee @peter-keetfm ,

Mooi hoor.:sunglasses: En op gas dat is in deze tijden wat minder. Gewoon wat hout er naast leggen.
Voor de sfeer, altijd leuk.
En ik ben gek op vis, Kabeljauw, Zalm, Tonijn.
Maar ik zie ze in jou aquarium niet direct rondzwemmen. :grinning:

Mooi he die gashaard is bij verwarming 

We hebben hier volledig vloerverwarming ook op gas cv gelukkig staat de energieleverancier vast voor 3 jaar 😅

Reputatie 7

Een echte open haard is heerlijk inderdaad, ik word gewoon jaloers van die foto's :grin:  Maar laten we ons toch even blijven focussen op de app daarvoor op de tv-ontvanger :wink:

Reputatie 7
Badge +16

Volgens mij komt er binnenkort een grote update van Apps op TV. Die wordt gelijkgetrokken met de layout van het nieuwe menu. Neem aan dat apps die niet meer ondersteund worden of niet meer werken of zullen verdwijnen of zullen worden gefixt. 

Reputatie 7

We blijven bezig met updates inderdaad, op dit moment zijn we bezig met de uitrol van deze update: Interactieve TV Update oktober deel 2 2021 (nog niet iedereen heeft deze). Deze update was al aangekondigd voordat het probleem met haardvuur leek te ontstaan, daardoor verwacht ik niet dat het hiermee opgelost wordt. Maar mocht iemand 'm al hebben, zou je het haardvuur kunnen proberen? 

Goed nieuws, Jasper.

Hier nu met HTML 4.131.208 en NMC 8.0.131_2 (vannacht kennelijk ontvangen) start het haardvuur weer wel op! :fire::fire:

Goed nieuws, Jasper.

Hier nu met HTML 4.131.208 en NMC 8.0.131_2 (vannacht kennelijk ontvangen) start het haardvuur weer wel op! :fire::fire:


hier geen update gehad

de haardvuur app werkt hier ook weer

ontvanger heeft nog

HTML versie - 4.131.204

NMC versie - 8.0.129_1

Reputatie 7

Dat is goed nieuws @PeterG, dank je voor het testen! :ok_hand: 

Deze update wordt tussen vandaag en de 26e bij iedereen geïnstalleerd, als je 'm op dit moment nog niet hebt (zoals bij jou @peter-keetfm) zal die de komende dagen nog komen. 

@Jasper bedankt dat weet ik

staat keurig in het topic over de Updates Interactieve TV Ontvangers 2021

ik wou alleen even melden dat de haard app nu wel werkt op de “oude” versie

 

Reputatie 7

Ik heb net bevestiging gekregen van de specialisten. Er zat daarnaast blijkbaar ook een foutje in de video waardoor deze niet af wilde spelen. Dat is aangepast en daardoor is kan iedereen nu weer genieten van het warme knisperende haardvuurtje :relaxed:

De update was toevallig rond hetzelfde moment bij PeterG geïnstalleerd, maar staat los van het haardvuur.

Ik heb vandaag ook de laatste NMC/HTML updates binnengekregen. Kreeg eerst een foutmelding dat de video niet afgespeeld kon worden.

Na een herstart werkt de app weer prima en krijg ik een heerlijk warm gevoel ! Geweldig dat dit grote probleem zo snel is opgelost !

Reputatie 1

Bedankt voor het oplossen👍

Hoi Allemaal,

Ik zelf heb het idee dat de haard beter werkt dan voorheen.

Stukken warmer in huis.

:wink:

Reputatie 7

Ik wil graag de schade aan mijn televisie declareren. Ik snap dat KPN omwille van besparingen gekozen heeft voor een houthaard i.p.v. een gashaard maar nu is mijn scherm gebarsten toen ik een blok op het vuur wilde gooien.

KPN had mijns inziens toch echt in de bijsluiter van de app moeten vermelden dat enige voorzichtigheid betracht moet worden bij het stoken van de haard.

Ideaal met de gestegen gasprijs! Bijverwarmen via je tv :grin: .

Beter dan dat kleine waakvlammetje van de laatste dagen :fire: .