Beantwoord

Arris Vip 5202 4K ontvanger omruilen voor mijn huidige

  • 23 January 2020
  • 28 reacties
  • 16729 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

@PeterG helder verhaal en eigenlijk hoe ik nu heb zitten, dus kpn box → TV → arc → denon arc.

Zou krijg ik inderdaad DD5.1 nu wat ik upscale met DTS: neutral X. Maar het is toch niet zelfde als dat je een 4k bluray erin doet die een mooi Atmos sound lossless spoor heeft. Dat verwacht ik ook niet uit netflix natuurlijk maar de overhead regen etc wel had ik verwacht als KPN 4K →HDMI denon met nieuwe kabel → 4k beeld naar via ARC out naar TV.  

voor radio ook vanuit box naar versteker een optical gezet.

dan laat ik het maar zo tot tijd van nieuwe tv aanbreekt want ik ben ook niet echt fan van n(E)pple 

Hallo,

Ook ik heb al jaren een glasvezel abonnement bij KPN. Bij aanvang van dat abonnement heb ik 5 HD ontvangers gekregen. Daarbij kreeg ik een afstandsbediening die nog niet via bluetooth werkt. De ontvanger dien ik dus altijd in het zicht te hebben omdat ik anders niet van kanaal kan wisselen. Ik moet dus de afstandsbediening altijd op de ontvanger richten omdat er anders niets gebeurt.

De Arris VIP5202 is voorzien van een bluetooth-functie, waardoor ik deze ontvanger niet zichtbaar achter de TV kan plakken waaraan de onhanger is gekoppeld.  Via de bluetooth functie hoeft de ontvanger niet zichtbaar meer et zijn en kan ik altijd van kanaal wisselen. 

Ik ga nu verhuizen en ik zou al mijn ontvangers willen omwisselen in Bluetooth ontvangers zodat ik nergens meer zichtbaar mijn ontvangers hoef te plaatsen. Ik heb een gewoon HD-abonnement. KPN weigert echter mijn ontvangers om te wisselen in bluetooth ontvangers. Alleen als één vd de ontvangers kapot zou zijn, mag ik die omwisselen. Maar dan is het volgens een medewerkster nog niet zeker dat ik een bluetooth ontvanger ga krijgen. 

Weet iemand hoe ik toch de door mij gewenste bluetooth ontvangers kan regelen

Reputatie 7
Badge +24

@MacLoedy62 als u nu een Hussel abonnement heeft kunt u voor € 2,50 extra per maand het 4K pakket nemen. Voor 6 maanden. Dan krijgt u de 5202. 

U kunt ook uw abonnement om laten zetten naar een nieuwe TV+ abonnement. Dan krijgt u de 7022. 

Beide kastjes werken met Bluetooth.Â