Beantwoord

Beeld en geluid lopen niet synchroon bij Stingray Classica

  • 25 July 2019
  • 32 reacties
  • 772 keer bekeken

Misschien al eerder gemeld maar ik vind het storend dat er een fractie tijdverschil is tussen muziekgeluid en beeld. Dit is alleen op Stingray Classica. Kan dit misschien gecorrigeert worden?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Jacco1969 30 November 2020, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Hier hetzelfde probleem. Al regelmatig gemeld ook via Twitter naar KPN en Stingray Classic. Tot dusver geen resultaat.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo iedereen, bedankt voor de signalen! We hebben intern doorgegeven dat jullie er ook tegenaan lopen.

Wij hebben ook al ongeveer een maand last van precies hetzelfde probleem; de audio loopt steeds een seconde achter op het beeld. Ik vind dat het nu wel erg lang begint te duren, vooral gezien het feit dat dit probleem al een maand geleden meerdere malen lijkt te zijn doorgegeven. Kan er iets aan gedaan worden? 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb vanmorgen bevestiging gekregen dat het doorgezet is naar de juiste collega's. Zodra ik inhoudelijk meer nieuws heb, kom ik er bij jullie op terug!

Nou Marcia, ik kan je vertellen dat je actie heeft geholpen. Ik schakel net even  naar Stingray en val in een pianoconcert van Mozart waarbij de synchronisatie klopt! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +30

Wat top! Heel goed om te horen. Ik heb zelf nog geen inhoudelijke terugkoppeling gehad, maar die zal dan straks ook wel komen :-).

Het is inderdaad weer in sync. (maar ik hou helemaal niet van operette of opera en dat is nu. Een mooi pianoconcert is meer mijn ding)