Beantwoord

Beeld en geluid valt gedurende 1 a 2 seconden weg (zwart beeld)

  • 26 August 2020
  • 8 reacties
  • 707 keer bekeken

Over gegaan op de 4k ontvanger van KPN in combinatie met een 4k televisie van Philips 55OLED805. 

Het beeld is echt super maar om de zoveel minuten valt het beeld af en toe weg en krijgen we een zwart beeld gedurende 1 a 2 seconden.

Gebruikte kabel is van RU-connected (beste kabels die er momenteel zijn).

Ik weet niet wat er aan de hand is.

 

icon

Beste antwoord door Nico03 27 August 2020, 18:05

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

En is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Van mijn experiaboz is een verbinding naar mijn NAD versterker met HDMI 2.0 ingang en daar naar de TV. Dit omdat het geluid via mijn stereo installatie gaat en afgespeeld wordt op mijn boxen. Vanaf de NAD gebruik ik een RU Connected kabel naar de TV Philips 55OLED805

Badge +19

En heb je al getest met de 4k ontvanger direct op de tv?

Zal ik doen kijken of dit uitmaakt. Moet nog wel wat omzetten

 

Badge +19

Ok laat effe weten hoe het afloopt. 

 

En heb je al getest met de 4k ontvanger direct op de tv?

Uit geprobeerd en inderdaad de klachten zijn er niet meer. Jammer ik had het een en ander graag via mijn boxen van mijn stereo laten lopen maar elke keer een zwart beeld is niet zo fijn kijken.

Dus opgelost.

Badge +19

Ik was er al bang voor @Nico03 maar kan je geen kabel van de ontvanger of tv naar je versterker gebruiken?

Dat ga ik nog uitzoeken, maar gelukkig geen zwart beeld meer en dat is toch wel prettig als je Tv zit te kijken.

Reageer