Beantwoord

beeldkwaliteit met arris 2502

  • 3 January 2021
  • 8 reacties
  • 133 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds 1 week beschik ik over een Artis 5202 ivm de toevoeging van 4K aan mijn abonnement. Ik kan bij het menu/instellingen/beeldkwaliteit geen HDR instellingen ook kan ik de beeldkwaliteit van de tv ontvanger niet hoger instellen dan HD. Wie kan mij helpen?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door cornelis48 4 January 2021, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen NvL.ik heb ook een 5202 Arris en glasvezel aansluiting. Ik heb de Arris op beeld scherm resolutie staat op UHD@50Hz staan. En de HDR op AUTO werk goed. 👍😀

De resolutie heb ik ook zo ingesteld. Ik kan geen HDR in het menu vinden. Tevens kan ik bij beeldkwaliteit van de tv ontvanger deze niet hoger instellen dan HD. Alternatief is SD-optie, maar geen UHD. 

Reputatie 7
Badge +9

Is u tv wel geschikt voor hoge resolutie. Dat kan ook de oorzaak zijn.🤔

Splinternieuwe tv Samsung ue43tu8000. Dat zou m.i. moetenkunnen.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag NvL probeer eens een Reset frisse start dan gaat hij nieuwe software op halen. succes anders wachten op een moderator. 

Reputatie 2

Ga ik doen, dank voor de aandacht

Groetjes Ed 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Ed Becker! Is het gelukt met de frisse start zoals aangeraden door @cornelis48?

Reputatie 2

Ja sorry dat ik het niet vermeld heb, het is nu prima alleen bij SBS is het regelmatig storen, maar dat had je al vermeld. 

Dank voor je hulp. 

Vriendelijke groet, 

Ed Becker