Beantwoord

Bestaand videoland account gebruiken bij KPN?

  • 30 December 2020
  • 3 reacties
  • 957 keer bekeken

Hallo ik heb sins kort tv van kpn en had al een videoland account maar waar ik ook zoek kan ik niet inloggen met mijn account maar dat moet via kpn zelf aangezet worden? De netflix app is wel te vinden maar videoland niet. Is er een optie om in te loggen op videoland via tv met al een bestaand account ?

icon

Beste antwoord door Nick83 31 December 2020, 08:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Is er een optie om in te loggen op videoland via tv met al een bestaand account ?

Ja, met de Videoland-app in je Smart-televisie die kan je koppelen (met koppelcode) met je videoland account. Verder via laptop videoland.com of Videoland-app in je smartphone, tablet.

:red_circle: KPN heeft geen app in de ontvanger voor Videoland om je abo via videoland.com te gebruiken.

Ohja, via Videoland-app in je smartphone, tablet en laptop met videoland.com geopend met Google Chrome kun je het met Chromecast op je televisie zien.

 

Maar dat weet je toch al want “ had al een videoland account “. (?)

Klopt dat wist ik zeker maar mooi lastig dat die app niet te vinden is maar bedankt voor je bericht ik weet voldoende mischien een mooie nieuwe update in het nieuwe jaar? De videoland app in kpn ?  :)

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt videoland via KPN afsluiten. Dan hebt je wel videoland op de ontvanger. 

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/videoland.htm

Maar je kunt dus geen account gebruiken wat je rechtstreeks bij videoland zelf afgesloten hebt.