Beste KPN, geef toe dat jullie er naast zitten; de ellende die ik de laatste weken heb meegemaakt is veroorzaakt door de KPN.

  • 30 December 2020
  • 3 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb ontelbare keren opgefrist en opnieuw opgestart met het idee dat IK de ellende zelf kon verhelpen .Ook een medewerker/ster van de hulplijn/chat had een goede raad u moet uw InteractieveTV maar eens opfrissen.Toen ik vertelde dat ik dat al tig keren had gedaan ,kreeg ik de reactie van u moet wel willen meewerken.Er is toen op afstand opgefrist,wat inhoud ongeveer 45minuten opladen van 1keer software en 1keer nieuwe software. Halverwege werd de verbinding van de chat verbroken.Dat ging te lang duren.Nu vandaag(30-12-2020) na een rampzalige start van de dag van landelijke storing gaat het beter,Ik heb daar niets aan gedaan en is dus door de KPN gedaan,ik wil niet weten wat, maar ik hoop dat de KPN dat zelf wel weet. Ik hoop dat er geen volgende keer is dat het systeem?proces/software het laat afweten,als dat wel gebeurt en dat is niet onvoorstelbaar hoop ik dat de KPN niet het idee aan de klanten geef dat ze het probleem wel zelf even op kunnen oplossen door b.v. de kerst verlichting even uit te doen. Ik zou de technische mensen van KPN sterkte willen toewensen in 2021


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +12

Klopt. Het is de fout van KPN. Hopelijk is het binnen een paar weken opgelost.

Maar wat is je vraag eigenlijk?

Reputatie 2

Beste SledgehammerNL

Het is een verzoek aan KPN om te stoppen met het in de wereld zetten van het idee dat de klant van InteractieveTV de problemen(stilstaand beeld en haperen)op kan lossen door zelf door middel van wat door de KPN genoemd wordt opfrissen(terug zetten naar fabriek instellingen)Dat paarde middel kan goed van pas komen als door de gebruiker zelf de ellende is veroorzaakt maar niet zo als nu de problemen zijn veroorzaakt door KPN software.  Nu na weken etteren van mij (gewoon een klant die niet al te technisch is) geef de KPN toe dat de update niet echt geslaagd is en herzien wordt.Ik vraag dus aan de KPN als dit soort problemen zich in de toekomst nog eens openbaren niet meer de zg. oplossing bij de klant te leggen  want die zijn dus niet op te lossen door de klant maar veroorzaken wel heel veel fustratie

Reputatie 6
Badge +7

Mocht je nooit meer “ellende” in je leven krijgen, ben je een zeer gelukkig mens volgens mij