Beantwoord

bigbrother

  • 4 January 2021
  • 10 reacties
  • 312 keer bekeken

Ik heb net een plus pakket aangvraagd maar kan bigbrother nergend vindenĀ 

icon

Beste antwoord door Ward_ 4 January 2021, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Word toch gewoon op RTL uitgezonden? Daar heb je geen pluspakket voor nodig.

Hi NickĀ 

Om het live te zien heb je videoland nodigĀ 

Reputatie 7
Badge +24

Hi NickĀ 

Om het live te zien heb je videoland nodigĀ 

Ja... Maar dat is niet hetzelfde als pluspakket.Ā 

Ow oke maar ik kan daar nu wel videoland mee kijken!Ā 

Reputatie 7
Badge +10

Ja, maar Videoland via KPN is niet hetzelfde als Videoland via internet of via de app. Via KPNĀ zijn andere dingen beschikbaar. Soms meer en soms minder.

Je kan vanaf vanavond 24 uur per dag meekijken via Videoland maar ik denk dat dit niet gaat kunnen bij KPN, maar alleen door direct een abonnement te nemen bij Videoland.com. Dat kan je dan eventueel op je laptop, tablet of telefoon bekijken, en als je wil of kan, het met een chromecast of zoiets, naar je TV scherm streamen.

Wacht het even af tot na de uitxzending van vanavond 20:30 en dan kan je het pluspakket altijd nog opzeggen en alsnog een abonnement bij Videoland zelf nemen op hun website.

Ā 

Ā 

En als je een smart-tv hebt kun je videoland ook rechtstreeks zien op de tv bij een abo, heb je geen chromecast o.i.d. nodig.

Ā 

Reputatie 7
Badge +10

@JanDĀ goeie aanvulling

Ik vind het wel raar dat diegenen die een abonnement op videoland heeft via kpn dan geen big brother kan kijken en via de app wel wordt dit nog veranderd of blijft dit zo?Ā 

Reputatie 7
Badge +10

Ik vind het wel raar dat diegenen die een abonnement op videoland heeft via kpn dan geen big brother kan kijken en via de app wel wordt dit nog veranderd of blijft dit zo?Ā 

Als je aan mijn bericht hierboven refereert: dat was een aanname van me. Dit omdat in het algemeen sommige zaken via KPN niet beschikbaar zijn en via de app wel.Ā 

Heb je dit zelf gecheckt vandaag?

Ā 

Het is uiteindelijk een deal tussen KPN en Videoland en als een onderdeel daarvan is dat Videoland bepaalde content alleen via haar eigen app wil aanbieden, dan kunnen wij daar als klanten weinig aan doen.

Ik kijk videoland via de app, en ik probeer al een paar dagen bigbrother en Married at first sightNL te kijken maar hij laad niet. Ja ik heb een Samsung ouder dan 3 jaar. Het opstartscherm laat wel meteen de link naar het programma zien.