Beantwoord

Bij het terugsturen van de tv-ontvanger moet ik verzendkosten betalen, waarom is dat?

  • 26 March 2024
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik ben met de kpn doos met de tv ontvanger in Beilen post kantoor geweest als ik hem terug wil sturen moet ik €7.50 betalen .

omdat er geen stickers op zit.

het post kantoor zit bij de Bruna in.

ik had mijn naam en adres met een papiertje bedekt anders grijp ik de tv ontvanger weer terug.

en zelf een andere doos met het antwoord nummer nemen ze niet aan of je moet €7,50 betalen.

groet ga

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 March 2024, 12:59

Bekijk origineel

5 reacties

Damn heb je het verkeerde retour-adres gebruikt @ykaa16 want spullen naar KPN retour sturen is altijd gratis, zie onderstaance link:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Reputatie 7
Badge +20

@ykaa16 

Had wel de retour e-mail van KPN ontvangen?

Want daar zit het adres bij met streepjescode, die je kunt uitprinten en op de doos kan plakken. 

Reputatie 7
Badge +9

@ykaa16 De Bruna medewerker vertelt BS aan jou.

Pakket retour sturen

Ik heb nog geen verzendlabel voor retour

Geen probleem, maak er simpel zelf een aan. Heb je een antwoordnummer van de afzender gekregen? Dan kost het je niks. Je kunt je verzendlabel gratis laten printen bij een PostNL-punt. Of print het label zelf en plak het op je retourpakket. Zorg dat er geen andere labels zichtbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Je kunt altijd gratis spullen naar ons terugsturen, @ykaa16, zolang je ons retouradres met antwoordnummer gebruikt. Dat is dit adres:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

 

Zolang dit op je pakje staat, is het gratis. Het maakt dan niet uit of je dit er zelf op schrijft of een geprint label van ons gebruikt. Als de medewerker van de winkel iets anders zegt, dan is dit onjuist.

Goedemorgen.

Het is op gelost heb een sticker gekregen en op gestuurd.

bedankt allemaal.

Reageer