Beantwoord

Blokkerig Beeld

  • 24 May 2020
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Hoi ik heb regelmatig een blokkerig beeld Op mijn tv 

soms 2 á 3 keer per avond had ik bij Vodafone en t-Mobile ook al nu met KPN hetzelfde. Het beste kan ik het uitleggen alsof het lijkt dat je een emmer water tegen de tv aangooit. In het verleden is er al vaker naar gezocht maar tot nu toe nooit opgelost!

wie o wie helpt mij uit de brand.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Joep1965 24 May 2020, 17:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Er zit een switch tussen voor twee tv

Badge +19

En ondersteunt die switch igmp snooping? Ik ben bang van niet gezien het probleem.

Zal is proberen zonder switch va

Badge +19

Er zit een switch tussen voor twee tv

En ondersteunt die switch igmp snooping? Ik ben bang van niet gezien het probleem.

Zal is proberen zonder switch va

 

Mocht dat dan wel goed gaan dan is het vrijwel zeker de switch. Deze is wel geschikt https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=969

Reputatie 7

Hoi Streamingaudio, welkom op het forum! Heb je kunnen testen of het zonder switch wel goed ging?

Hoi Streamingaudio, welkom op het forum! Heb je kunnen testen of het zonder switch wel goed ging?

Ik heb ook een switch maar dat moet niet uitmaken