Vraag

Chromecast en iTV

  • 31 October 2020
  • 12 reacties
  • 56 keer bekeken

Als ik kpn itv gebruik dan wil ik naar programma’s en dan druk ik op het vierkantje vd chromecast en dan komt mijn tv niet naar voren. Bij netflix en videoland wel

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


12 reacties

Reputatie 7

Heb je de allerlaatste versie (van vandaag) al op jouw iPhone of iPad gezet?

Ja er zijn geen updates meer

Krijg net via messenger van de kpn te horen dat het een storing is en dat de technische dienst het aan het onderzoeken zijn

Reputatie 7

Dus dit bericht geldt niet voor jou?

Als ik kijk bij mijn apps die ik kan updaten dan staat er bij KPN alleen maar ‘open’ en niet ‘werk bij’ sorry voor mijn uitleg omschrijving want ik heb er ook helemaal geen verstand van😩

Reputatie 7
Badge +22

Ja er zijn geen updates meer

@marsjahanstede zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? En daarna nog eens willen kijken. 😉

Ok ga ik doen!

Reputatie 7
Badge +22

Ok ga ik doen!

Laat het me even weten of dit de oplossing is geweest. 👍🏼

Reputatie 7

Als ik kijk bij mijn apps die ik kan updaten dan staat er bij KPN alleen maar ‘open’ en niet ‘werk bij’ sorry voor mijn uitleg omschrijving want ik heb er ook helemaal geen verstand van😩

Ik heb ook geen verstand van apparatuur van Apple dus ben ik bang dat ik je ook niet verder kan helpen.

WoW hij doet het weer!!! 😊😊 super bedankt voor jullie hulp!! #opgelucht

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb ook geen verstand van apparatuur van Apple dus ben ik bang dat ik je ook niet verder kan helpen.

Daarom ben ik er @wjb. 😁😜

Reputatie 7
Badge +22

WoW hij doet het weer!!! 😊😊 super bedankt voor jullie hulp!! #opgelucht

Wat fijn dat het weer werkt @marsjahanstede, veel kijkplezier met de KPN ITV app. 😉👍🏼

Reageer