Vraag

code 64 op tv-ontvanger KPN

  • 4 November 2020
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Heb nieuw tv kastje bij KPN winkel opgehaald...werkt niet..code 64 te veel ontvangers hoe kan ik oude afmelden

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@CorLie , bel naar KPN 0800-0402 en spreek in dat je een medewerker wil spreken. Je kan ook op een moderator wachten, maar het kan dan wel 5 dagen duren voordat een moderator reageert ivm drukte. Vul dan wel zoveel mogelijk gegevens in bij je forumprofiel zodat een moderator gelijk kan kijken wanneer zij tijd hebben.

Bedankt..laat weten hoe het is afgelopen

Is perfect gegaan..mijn probleem is opgelost

Nogmaals bedankt voor die gouden tip:ok_hand::thumbsup:

Reageer