Beantwoord

Code 75P tv-ontvanger

  • 25 July 2019
  • 5 reacties
  • 4516 keer bekeken

Vanochtend tv aangezet staat er software update en dat je niets moest doen. Na een uur nog niets gebeurd. Ontvanger aan en uitgezet en vant het stroom afgehaald. Ontvangers start op tot 80% blijft hangen bij configuratiescherm. Ontvanger gereset doet nog niets ook exp box. Doet nog steeds niets. Moet ik een nieuwe ontvanger hebben boven doet tv het wel.
icon

Beste antwoord door AnnemarieDissel 26 July 2019, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@AnnemarieDissel

Met wat geluk,en geduld lukt het misschien,zo ook in dit topic https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/vastloper-op-75p-467573

Welke ontvanger heb je?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @AnnemarieDissel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij de komende dagen geen gebruik kan maken van je televisie en tv-ontvanger! Dus ik kijk graag met je mee, waar het probleem zit. Ik ben inderdaad benieuwd welke tv-ontvanger je hebt, en of een reset (menu niet oproepbaar) misschien nog geholpen heeft.

Op welke manier heb je de tv-ontvanger aangesloten? Is dit direct met een kabel op de Experia Box of zit hier een draadloze adapter tussen? Indien hij niet verder loopt heeft het altijd zin om even te kijken naar het apparaat waarop het aangesloten is en deze even uit/aan te zetten.

Verder geef je aan dat je meerdere tv-ontvangers hebt. Kan je, indien bovenstaande testen niks opleveren, de ontvangers een van plek wisselen? Dan kunnen we namelijk controleren of het probleem met de tv-ontvanger meeverhuisd, of op de locatie blijft. Dat geeft weer meer inzicht in het probleem én oplossing!

Ik hoor graag van je 🙂
Hoi susan bedankt voor je bericht. De tv doet het inmiddels weer. Ik heb ook een apparaatje chromecast op de tv zitten. Deze eraf gehaald en hij doet het weer. Moet de chromecast nog terug doen op de tv maar daar is het nu te warm voor.

Ik had aan de achterkant van het kastje de stroom en internetkabel er een minuut uitgehaald.

vervolgens werkte het kastje weer

Reputatie 7
Badge +21

Ik had aan de achterkant van het kastje de stroom en internetkabel er een minuut uitgehaald.

vervolgens werkte het kastje weer

Bedankt voor jouw bericht! Dat is inderdaad één van de mogelijke oplossingen. :blush: