de app Netflix van KPN

  • 8 December 2020
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik surf mee met één van mijn zoons om naar Netflix te kijken. Hij heeft zo’n meer schermen abonnement. Tot vorige week geen probleem.

Plotseling moest ik inloggen en nadat ik dat braaf gedaan had, werd ik onmiddellijk weer terug geleid naar inloggen. Nu had ik dat al eens eerder gehad zo’n twee maanden geleden  en nadat ik een moeizame digitale zoektocht naar hulp was begonnen kreeg ik een adequate medewerker te pakken  die de software update in livestream bij mij bezorgde! Chapeau, maar nu lukte dat met geen mogelijkheid en als je in spreekt kom je bij hulp waar je niets aan hebt.

Is het nieuw beleid van KPN? Want in mijn Apple  TV apparaatje kon ik wel naar Netflix kijken, dus ligt het niet bij Netflix.

 

Wie weet raad en hoe krijg ik bij KPN een mens te spreken en geen robot..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Barend Mannus, welkom op ons forum!

Balen dat je problemen ervaart met de Netflix app op de tv-ontvangers. Mijn advies is om de tv-ontvanger te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

Beste Denise, dank voor je reactie. Het resetten  heeft geen resultaat gehad. Ik had dat ook al bij de eerste keer geprobeerd op aanwijzing van KPN, maar ik vermoed nog steeds dat het probleem zit in een “gedeeld” abonnement op Netflix. Er is nu alle tijd om te proberen om een medewerker van KPN aan de telefoon te krijgen. We ploeteren voort en gebruiken dan nog maar Apple TV. Maar raar blijft het.

Reputatie 7
Badge +17

Dat je een gedeeld Netflix abonnement hebt, zou niet het probleem moeten zijn. Tenzij je maar op één scherm tegelijk kunt kijken. Dat is, wat ik begrijp uit jouw verhaal, niet het geval. Je kunt immers wel gewoon kijken via Apple TV. Ik denk haast dat het te maken heeft met het probleem dat in dit topic besproken wordt. Helaas hebben we hier nog geen oplossing voor.