Beantwoord

De instelling van de zenderlijsten verdwijnt steeds.

  • 8 January 2021
  • 27 reacties
  • 276 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Voor de goede orde: de instelling van de zenderlijsten heeft bij mij altijd goed gewerkt vanaf dat KPN bij mij in huis kwam in augustus 2018, totdat de problemen begonnen in het begin van januari 2021. Ofwel, in een periode van twee jaar en vijf maanden was er geen probleem.

Als iemand dit probleem niet heeft, wil dat niet zeggen dat het bij anderen ook altijd goed gaat!

Reputatie 7

Als iemand dit probleem niet heeft, wil dat niet zeggen dat het bij anderen ook altijd goed gaat!

Klopt, maar het is wel uitermate vreemd dat dit issue bij jou op twee verschillende TV ontvangers optreedt terwijl ik verder nog niemand gehoord heb die dit als probleem gemeld heeft. Nu zijn er waarschijnlijk ook niet veel abonnees die hun TV ontvanger telkens helemaal uit zetten.

Ik sta ook een beetje te kijken van deze reactie van @PeterG want ik heb dus juist een andere ervaring.

Wlke TV ontvanger heb je eigenlijk en welke versie van software (NMC) en html staat daar op?