Beantwoord

decoder heeft geen stroom meer.

  • 14 December 2020
  • 10 reacties
  • 115 keer bekeken

De decoder sprong ineens uit en geedt sindsdien geen stroom meer. Er gaat ook nergens meer een lampje branden van stroom. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 December 2020, 09:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7

Heb je nog een tweede TV ontvanger of voedingsadapter.

Ja we hebben nog een decoder. Kan ik testen of het aan de adapter licht bedoelt u?

Reputatie 7

Ja we hebben nog een decoder. Kan ik testen of het aan de adapter licht bedoelt u?

Precies, gebruik eens de adapter van die andere TV ontvanger als deze van hetzelfde type is.

Bedankt, dat wordt morgen. M aar vaak dat ik nergens gewoon een vraag kan stellen bij KPN.  

W i l gewoon een mail sturen met mn vraag.....

Het is inderdaad de adapter. Wat kan ik nu doen? 

Alvast bedankt!

Reputatie 7

Je kunt klantenservice bellen op 0800-0402 en aangeven dat die adapter het begeven heeft.

KPN zal dan waarschijnlijk een nieuwe TV ontvanger met adapter opsturen.

Bedankt!

Heb donderdag gebeld, werd te woord gestaan door iemand die nieuw was, want begreep er niks van. Ik zou gisteren of vandaag worden terug gebeld. Niet dus. Pffff.

Net 12 min aan de lijn gehangen, maar kwam er niet tussen. 

Vraag alleen maar een nieuwe kabel van mn decoder, want die werkt niet meer. Hoe moeilijk kan het zijn KPN!!!????

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Marieke78, wat jammer om te lezen dat jouw telefonische ervaring niet helemaal geworden is wat je mag verwachten van KPN. Ik hewb alsnog een nieuwe stroomadapter naar je toegestuurd. Die komt per post. Normaal gezien heb je die morgen dan wel overmorgen.

Super bedankt Jeroen! Het is echt een drana bij jullie klantenservice, daar mag nodig wat aan gebeuren, maar ontzettend fijn dat u het heeft geregeld! Top!