Beantwoord

Decoder kwijt

  • 21 June 2020
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

Badge

Hi, ik ben een paar weken geleden verhuisd naar een etage lager. Helaas is de decoder nergens meer te vinden. Het was wel een oudje, dus misschien kan ik een nieuwe krijgen? Ik heb ook een nieuwe router gekregen bij de verhuizing. Heb een nieuwe smart tv en wil graag kijken, ipv alles op de ipad…

dank,

 

Tanja

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 June 2020, 11:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @tanja123. Wat vervelend dat je de tv-ontvanger kwijt bent. Ik zal aan onze logistieke afdeling vragen of zij een nieuwe tv-ontvanger kunnen toesturen. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. 

Badge

Oh wat een snelle reactie, bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +21

@tanja123 Het is gelukt! Er wordt zo snel mogelijk een nieuwe ontvanger toegestuurd. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

@tanja123 Heb je de nieuwe ontvanger al aangesloten? Ik hoor graag van je of het allemaal is gelukt.

Badge

Hartstikke bedankt voor de snelle reactie. Ik zie dat ik nog wel een afstandsbediening mis. Ik heb de draadloze stekkers wel gevonden tbv de aansluiting van de box. Waar kan ik die bestellen?

Reputatie 7
Badge +21

Dat heb ik zojuist al voor jouw geregeld. Binnen twee werkdagen ligt er (gratis) een nieuwe afstandsbediening bij jouw in de brievenbus.:relaxed:

Badge

Wat geweldig! Dank je eel!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer