Beantwoord

Decoder problemen

  • 3 February 2019
  • 2 reacties
  • 135 keer bekeken

Hallo, na jaren tevreden hebben gekeken via KPN ervaren wij nu veel problemen met o.a de KPN decoders. Deze vallen inmiddels beide meerdere keren per dag in storing. Soms help resseten echter hebben wij dit te lang uitgesteld. Ook de WiFi is slechter geworden waar wij inmiddels versterkers voor hebben besteld. Graag jullie hulp met evt nieuw/andere decoders.

Mvg Wilco
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 February 2019, 21:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond wel kom op het forum Mvg Wilco. Ik neem aan dat U nog oude decoder in bezit heeft als dat zo is kunt u bellen met kpn gratis 0800 0402 voor omruilen voor nieuwe decoders die sneller zijn dan ben ik bijna zeker dat het weer goed komt 👍😉
Reputatie 7
Badge +24
Hi Wilco, welkom hier. Aangezien je WiFi ook slechter is geworden samen met de beide ontvangers vraag ik me af of dit aan de ontvangers ligt of aan de Experiabox. Ik kijk eerst graag voor je na wat voor apparatuur je nu precies hebt. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?