Beantwoord

devolo dvs1200 cockpit software

  • 20 June 2020
  • 4 reacties
  • 997 keer bekeken

ik maak gebruik van 2 x devolo dvs 1200. werken prima  echter krijg ik het witte ledlampje niet (meer) uit. enig zoekwerk leverde op dat je dit via de cockpit software kunt regelen onder beheer led instellingen. mijn cockpit versie heeft echter geen optie beheer  (meer). heb gezocht naar recentere versies van de cockpit software maar deze niet kunnen vinden maw ik heb de actuele versie. beide devolo's staan overigens op de energie bespaar stand. boeiende van deze case is dat tot een aantal weken geleden het witte ledlampje niet brandde en ik me kan herinneren dat ik dit destijds zelf had ingesteld.  wie o wie heeft de gouden tip voor mij.

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 27 June 2020, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @willb, welkom hier. Excuses voor de late reactie. Ik heb de cockpit al enige rijd niet meer gebruikt dus ik kan je niet echt uitsluitsel geven ben ik bang. Jij hebt deze neem ik aan? https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/home-network-app. Het zou wel apart zijn als je eerste wel de lampjes uit kunt zetten, en dat die optie eruit is gehaald. 

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

dag Paul, dank voor je reactie maar mijn vraag is nog niet beantwoord. de aangedragen devolo cockpit gebruik ik niet omdat deze mijn devolo's niet herkend. ik heb de dvs1200 zonder de plus uitvoering. de cockpit die ik gebruikte zag er zeker anders uit. deze ben ik helaas kwijt vanwege een wissel van laptop. de versie die de dvs1200 wel herkend heb ik ergens van de kpn site gehaald en ik denk dat dit een voorloper is van de huidige cockpit versie.  Kortom: problem not solved yet.   

Reputatie 7
Badge +25

Hmm, als de software niet meer te vinden is op devolo.nl dan lijken ze het niet meer aan te bieden. Het programma wordt helaas niet vanuit ons geleverd voor zover ik weet, dus heb ik geen alternatieve plek om het vandaan te halen. Alleen updates voor de software zijn er te vinden via kpn.com.