Beantwoord

Digitale tv foutcode 143

  • 1 July 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Wederom ineens foutcode 143.  Alles geprobeerd via het internet maar helaas. Draadloze ontvangers geven wel contact aan maar toch de foutmelding

icon

Beste antwoord door Brittijntje 2 July 2020, 12:21

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Je gebruikt een draadloos verbindingsset als ik het begrijp? Probeer te testen met een kabel. Gewoon om te kijken of het draadloos verbindingsset het probleem zijn.

Een van de draadloze ontvangers is defect, die geeft storing aan de andere. Daardoor foutcode 143. Krijg een nieuwe van KPN. 

Reputatie 7
Badge +17

@Brittijntje Welkom op ons Forum! Excuses dat wij pas zo laat reageren. Dit had natuurlijk eerder moeten worden opgepakt. Omdat de Foutcode ervoor zorgt dat je geen tv kunt kijken, is het logisch dat je via een ander kanaal contact met ons gezocht hebt. 
Heb je inmiddels de nieuwe DVS ontvangen en geïnstalleerd? Werkt alles nu weer? 
Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan betekenen. :blush:

Reageer