Beantwoord

Dolby atmos en vision netflix wel op smart tv niet via 4k kpn ontvanger

  • 18 April 2020
  • 32 reacties
  • 2368 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik zal het later nogmaals proberen. Heb sinds de updates niet meer geprobeerd direct op de soundbar. Soundbar heeft maar 2 ingangen en die worden al gebruikt door andere invoer.

Reputatie 2

Ik heb een zwarte 4k ontvanger (de laatste versie) van kpn ontvangen.

Als ik netflix via de kpn ontvanger opstart, dan heb ik geen dolby vision en atmos op mijn soundbar.

 

Als ik netflix opstart via de lg smart tv app, dan heb ik wel dolby vision en atmos op mijn soundbar. 
 

Ook rechtstreek de kpn ontvanger aangesloten op de soundbar via hdmi in en dan doorsturen naar de tv geeft geen vision en atmos.

 

De kpn ontvanger geeft alleen hdr en 5.1 door.

Klopt dit of doe ik nog iets fout?

 

 

Is hier al meer duidelijkheid over? Over Dolby Vision? Volgens de specs ondersteunt de 5202 het wel: https://www.commscope.com/product-type/broadband-video-devices/video-devices/set-tops/video-devices-for-android-tv/vip5202/

Reputatie 7
Badge +20

Ga ik even voor je navragen. Ik weet dit niet zeker, maar vermoed niet dat wij dat doorgeven. Ik laat nog weer van mij horen.

Reputatie 2

Ga ik even voor je navragen. Ik weet dit niet zeker, maar vermoed niet dat wij dat doorgeven. Ik laat nog weer van mij horen.

Top. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb duidelijkheid, wij geven nu geen Dolby Vision door. Wanneer en of dat komt, dat is nu nog niet duidelijk. 

Reputatie 2

Ik heb duidelijkheid, wij geven nu geen Dolby Vision door. Wanneer en of dat komt, dat is nu nog niet duidelijk. 

Ah duidelijk. Bedankt voor je reactie. Zou de tuner echt de perfecte mediaplayer maken. Met Disney+ erbij. Kunnen de AppleTV en ShieldTV opgeruimd worden. 

Reputatie 7
Badge +20

@Simonantonanton Wie weet.