Vraag

Draadloze adapters verbinden met 2 nieuwe Experia WiFi's

  • 11 February 2019
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hoe ......? Moet ik experiawifis wifi 2 verbinden met draadloze adapters 3

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Amyguus, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Op het moment dat je twee Experia WiFi's hebt ontvangen en deze wil installeren, dien je dit bekabeld te doen. De Experia WiFi's werken namelijk niet draadloos, je kan de handleiding en de app op deze website vinden! Je kan de Experia WiFi wel op de draadloze adapter aansluiten, maar is die 'bezet' en kan je de draadloze adapter niet voor televisie of een ander bekabeld apparaat gebruiken. Maar het liefst direct aangesloten op de Experia Box.

Heb je hier nog vragen over, dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +21
@Amyguus, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het opgelost is? Zo niet, dan weet je me te vinden 😉
Reputatie 7
Op het moment dat je twee Experia WiFi's hebt ontvangen en deze wil installeren, dien je dit bekabeld te doen.
Waarbij de Experia WiFi rechtstreeks op de Experia Box aangesloten moet worden en niet via een switch of "draadloze" verbindingsset. Nadat de Experia WiFi eenmaal geconfigureerd is kan je deze ook via een switch of "draadloze" verbindingsset aansluiten.

Je kan de Experia WiFi wel op de draadloze adapter aansluiten, maar is die 'bezet' en kan je de draadloze adapter niet voor televisie of een ander bekabeld apparaat gebruiken.
@Susan_, kijk nog eens goed naar die Experia WiFi en concludeer dat er twee LAN poortjes op zitten. De eerste voor de verbinding met de "draadloze" adapter en de tweede, ja je raadt het al ... juist, de televisie of een ander bekabeld apparaat. 😎

Reageer