Beantwoord

Draadloze verbindingsset nooit bijgeleverd?

  • 12 November 2020
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Goedemorgen,

 

ik ben al meermaals in contact geweest met KPN om eventueel over te stappen. Wanneer er over gestapt wordt worden er mooie cadeaus bij gedaan. Maar het meest essentiële onderdeel aangezien ik niet UTP in het gehele huis heb is de draadloze verbindingsset. 
 

De cadeaus welke aangeboden worden voegen voor mij niets toe, dus zou graag in de plaats van de cadeaus de verbindingssets geleverd willen krijgen.

 

Klopt het dat iedere klant bij KPN deze verbindingssets ten alle tijden zelf moet aanschaffen? Mijn inziens is dat wat vreemd

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 17 November 2020, 18:16

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

De vraag is of je die draadloze verbindingssets wel wil hebben. Het forum staat vol met problemen met die dingen. Mijn advies: begin er nooit aan. Trek een kabel.

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Bart11234 en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Leuk dat je overweegt om naar KPN over te stappen! Helaas is het niet mogelijk om het welkomstgeschenk (gratis Super Wi-Fi) om te ruilen voor andere apparatuur zoals een draadloze verbindingsset. Als provider hebben wij geen invloed op het feit of iemand wel of niet kabels kan trekken. Voor de meest optimale werking adviseren we om bijvoorbeeld een tv ontvanger bekabeld aan te sluiten. Daar zijn uiteraard ook geen extra kosten aan verbonden. Wanneer het trekken van kabels niet mogelijk is, kan een draadloze verbindingsset een oplossing zijn omdat je dan geen kabels van A naar B hoeft te trekken. Wel is het gevoeliger voor storingen omdat het signaal zich via het lichtnet van de woning moet verplaatsen. De apparatuur hiervoor bieden we aan maar daar hangt dus wel een prijskaartje aan vast, daar kan ik met alle goede wil van de wereld niks anders van maken, het spijt me! Ook al is dit niet het antwoord waar je op had gehoopt, ik hoop wel dat je hiermee duidelijkheid hebt gekregen! Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag.

Reputatie 7
Badge +24

Inderdaad, trek gewoon een kabel. Wat ligt er nu naar je tv toe? Ook een kabel toch?

Reageer