Beantwoord

Dubbel betaald voor videoland

  • 23 March 2024
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Hoi, ik heb een vraag over videoland. Ik ben bestaande klant bij videoland en wou dat overhevelen naar kpn. Daarvoor heb ik in september 2023 videoland geactiveerd op mijn kpn. Hele tijd er niet meer aan gedacht totdat mijn creditcard verliep en videoland deze week begon te klagen over het niet kunnen afschrijven van een abonnement. Nu blijk volgens videoland dus dat ik dat nog had moeten activeren via kpn. En inderdaad blijkbaar heb ik dat nooit gedaan. Ik heb dus betaald voor videoland via kpn, maar ook rechtstreeks via videoland. Volgens videoland moet ik bij kpn zijn om het teveel betaalde terug te krijgen. Maar hoe krijg ik contact met klantenservice, ik heb me rot gezocht, krijg het niet voor elkaar….. #help

icon

Beste antwoord door N.N. 23 March 2024, 18:12

Bekijk origineel

3 reacties

KPN kun je tijdens werktijd bellen op 0800 0402 @javaboon , dus vanaf a,s, maandag.

Je hebt dus je abo bij Videoland dat buiten KPN om liep, niet eerst opgezegd voordat je een abo van Videoland bij KPN nam?

 

Nee, als je overstapt van rechtstreeks naar videoland via kpn dan pauzeert videoland het directe abonnement. Maar blijkbaar is het aanzetten alleen niet voldoende.

 

Hier precies zo. Ook vorige maand videoland erbij genomen en ook dubbel betalen. Bij kpn op rekening en nog eens via videoland op rekening. 

Reageer