Vraag

een defecte STB ontvangen

  • 24 November 2020
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste helpdesk.

Helaas ben ik teleurgesteld in de service die verleend is tot nu toe via de chat en heb ik een betere ervaring via het forum.

Het gaat over ITV en heb ik 2 STB (Arris VIP 2952 V2) in gebruik.

Regelmatig ‘bevriest’ het beeld van één van deze STB’s.

Via de app in contact gekomen met één van de medewerkers via de chat met ‘Ben’ en na wat testen was de conclusie dat de STB vervangen moest worden en werd er de volgende dag één opgestuurd. De oude direct ingenomen bij een afhaalpunt en de ‘nieuwe’ STB kon weer in gebruik worden gesteld.

Bij het uitpakken uit de doos betreft het (helaas) een oud type STB (Arcadyen HMB 2260) waarvan de aan/uit schakelaar aan de achterzijde al kapot is (lam) en om deze aan te zetten en te laten je er een plakbandje voor nodig heb.

Direct weer via de app. contact opgenomen en via de chat met ‘Robin’ en het laatste wat er teruggekoppeld is was, ik citeer: “Dan zal ik ons logistieke team aan moeten sturen zodat ze z.s.m. een nieuwe sturen.” En de verbinding werd verbroken.

Ik heb niets meer vernomen ook geen bevestiging ontvangen via e-mail of SMS.

Mijn vraag in deze is: zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een ander/nieuw STB op te willen opsturen en dat de defecte retour gaat? Adres gegevens stuur ik in een evt. PM.

Alvast bedankt.

Cor


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @shorty! Fijn dat je ons gevonden hebt. Whoopsie, zo te horen was onze orderpicker toe aan weekend :wink:.  Ik maak het graag voor je in orde. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor je gegevens. De collega bij wie de vebinding verbrak heeft de afdeling logistiek niet aangestuurd. Waarschijnlijk omdat de verbinding wegviel en hij geen verificatie heeft kunnen doen. Ik heb dit in orde gemaakt. Binnen twee werkdagen verwacht ik een bevestiging via de mail. Ook jij krijgt apart een mail en/of sms over de levering. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!  :blush:

Reputatie 1
Badge

Beste Lisa,

 

Bedankt voor je actie en ik wacht gewoon af wat er komen gaat :-)

Heb er alle vertrouwen in en wenst je nog een fijne dienst verder.

 

Groet,

Cor

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt:nerd:  Mocht je vragen hebben, dan weet je me te vinden. Fijne avond!:relieved:

Reputatie 7
Badge +17

Check pb! Ik heb het verzoek nogmaals verzonden. Binnen twee dagen horen we meer! :blush: