Vanaf het moment dat men kon inschrijven op de eindejaarsloterij met diverse prijzen,kon men inschrijven om kans te maken op een prijs.Men zou een email ontvangen om te bevestigen.Dit werkte niet.Na 4 maal contact met ontzettend lang in de wacht gestaan te hebben,werkte het tot het laatste moment(31-12-2020 23:59)nog steeds niet.Iedereen die KPN klant is had hetzelfde probleem.Zonder activatie kan men geen kans maken op een prijs.Verder heb ik sinds de update van september zeer veel problemen met de Xperiabox,tv ontvangers,en internet.Inmiddels zijn er twee monteurs geweest zonder resultaat.KPN geeft geen respons op mijn klachten.De eerste monteur kwam notabene met eenvervangende Xperiabox die stuk was.Tv ontvangers deugen niet.Hij heeft ter plaatse nieuwe besteld,die de volgende monteur zou meenemen en installeren.Hij is geweest...te laat.. .zonder vervangende Xperiabox,en tv ontvangers.Problemen niet opgelost,en het internet nog slechter.Los het aub op KPN!
Beste antwoord door huistijger
Bekijk origineel