Beantwoord

eindejaarsloterij

  • 2 January 2021
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Vanaf het moment dat men kon inschrijven op de eindejaarsloterij met diverse prijzen,kon men inschrijven om kans te maken op een prijs.Men zou een email ontvangen om te bevestigen.Dit werkte niet.Na 4 maal contact met ontzettend lang in de wacht gestaan te hebben,werkte het tot het laatste moment(31-12-2020 23:59)nog steeds niet.Iedereen die KPN klant is had hetzelfde probleem.Zonder activatie kan men geen kans maken op een prijs.Verder heb ik sinds de update van september zeer veel problemen met de Xperiabox,tv ontvangers,en internet.Inmiddels zijn er twee monteurs geweest zonder resultaat.KPN geeft geen respons op mijn klachten.De eerste monteur kwam notabene met eenvervangende Xperiabox die stuk was.Tv ontvangers deugen niet.Hij heeft ter plaatse nieuwe besteld,die de volgende monteur zou meenemen en installeren.Hij is geweest...te laat.. .zonder vervangende Xperiabox,en tv ontvangers.Problemen niet opgelost,en het internet nog slechter.Los het aub op KPN!

icon

Beste antwoord door huistijger 2 January 2021, 07:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Xantha 

Men krijgt pas bericht als je inderdaad een prijs toegewezen krijgt, hetgeen 4 januari bekend wordt gemaakt. Heb je niet gewonnen (en dat is inderdaad net zoals met andere loterijen) een erg kleine kans, dan hoor je er ook verder niets over.
Wat de andere klachten betreft, zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Â