Vraag

Emancipatie wat betreft de content van Erotiekpakket

  • 18 March 2024
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Goedemiddag,

Waar komt het toch door dat op de gratis erotiek kanalen zoveel lesbische erotiek te zien is en geen enkele homo erotiek?

Graag emancipatie op dit vlak.

Hartelijke groet,

Koen.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @febvis, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Helaas hebben we als provider geen invloed op de programma's die door de zenders worden uitgezonden, in feite zijn we op dat vlak niet meer dan een doorgeefluik. Je zou dit wel eens aan kunnen kaarten bij de desbetreffende zender! 

Trouwens, was je er van op de hoogte dat er ook een Gay TV pakket is? 

Hallo Jan,

 

Deze discussie heb ik al eens eerder ervaren.

Natuurlijk kun je een gay-tv-pakket kopen.

Ik vraag me alleen al langer af waarom je voor wat je daar ziet moet betalen, terwijl de vrouwen variant gratis te zien is op de huidige kanalen. Regelmatig op twee tegelijkertijd.

Als ik het doorgeef aan de betreffende zender, krijg ik het standaard antwoord dat het een kwestie van vraag en aanbod is. Tja, de queer kijker vertegenwoordigt nou eenmaal een kleine groep.

Via het vraag en aanbod principe gaat het dus nooit werken.

In het verleden bood KPN de zender XMO aan, als onderdeel van OUT.tv→ zou dat niet opnieuw kunnen?

Bedankt vast voor je antwoord,

hartelijke groet,

Koen.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @febvis, bedankt voor je terugkoppeling. Voor zover ik weet, is dit inderdaad een kwestie van vraag & aanbod. Ik begrijp verder wat je zegt hoor. Verder vraag je je af of KPN, net als in het verleden, toen de zender XMO aanbood als onderdeel van OUT.tv en of dat opnieuw zou kunnen; ik ga dit signaal uiteraard intern doorzetten maar verwacht niet dat dit op korte termijn gaat veranderen. Dan zouden er heel veel soortgelijke verzoeken hierover binnen moeten komen en ik durf simpelweg niet te zeggen of dat ook het geval gaat zijn. 

Reageer