Vraag

erotiekpakket aanzetten

  • 3 November 2020
  • 39 reacties
  • 923 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

39 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi man @Nissannv300 

Goed weer van je te horen.

Ik raad je aan om het Erotiek-pakket weer uit te zetten via jouw TV zodat je via Moderator @Job_  je centen terug krijgt; op je eerste rekening krijg je een hogere aanslag en op je tweede rekening wordt dat dan vereffend.

 

Nou een persoonlijk bericht aan @Job_ :

Hoi Job, ik heb 28 jaar voor jullie bedrijf gewerkt en weet precies hoe het werkt.

Via KADO kan je het allemaal rechtzetten; crediteer dit op zijn neerstvolgende nota dan hoef je geen SOK aan te maken,

(iedereen bij ons had een hekel om die SOK aan te maken).

Geef @Nissannv300  een seintje wanneer hij het Erotiek-pakket weer kan aanzetten als het probleem is opgelost (en als hij dit toch weer wilt).

 

Nou, groetjes jongens,

D-box

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Nissannv300, wat gek dat het nog niet werkt! Als je nu naar de kanalen 655 t/m 659 gaat, wat komt er dan in beeld? Hoor dit nog graag, want dan kan ik aan de slag gaan. Je krijgt dan de periode tot het niet heeft gewerkt ook van me vergoed. Bedankt voor het meedenken overigens @D-box, het proces wat je noemt (uit/aanzetten en vergoeden) geldt nog steeds maar gaat via een iets andere weg. KADO en SOK gebruiken we al een heel tijdje niet meer :smile:

Niets .Hij springt van 654 naar 661

Begrijp er ook nog niets van ,wachten af 

Groetjes 

Reputatie 6
Badge +3

@Job_  en @Nissannv300 

 

@Job_  kan JIJ die order van het Erotiek-pakket niet voor @Nissannv300 inschieten (als @Nissannv300 dit pakket überhaupt nog wil hebben na al deze sores)?

 

@Nissannv300 laat @Job_  weten of jij dit wilt!

 

@Job_  ik schoot altijd orders voor klanten in via AWO Direct, maar ik heb begrepen dat jullie dus nu met andere systemen werken; dus het gaat nu allemaal anders:cry: .

 

Man, ik voel me net een antieke KPN dinosaurus.

 

Veel groeten jongens,

D-box

 

P.S. @Nissannv300 hou me op de hoogte hoe het afloopt.

Reputatie 4
Badge +5

Dat gaat lastig, @D-box. Het Erotiekpakket staat namelijk gewoon aan, net als de andere extra zenderpakketten die we hebben besproken in dit topic. Ik kan het dus niet opnieuw inschieten, want het staat er al. @Nissannv300 Hoor het graag van je 1 december, dan kan ik het ook wel uitzetten voor je. Dat lukt me nu nog niet. Wil je me overigens de serienummers sturen van de tv-ontvangers die je thuis hebt staan? Deze nummers vind je onderop de tv-ontvangers. Dan check ik of deze ook bij je abonnement staan. 

Dit zijn de nummers van de KPN kastjes.

Groetjes NISSANNV300

Heb nog steeds niets

Job doe maar wat je het beste lijkt

Groetjes 

Reputatie 4
Badge +5

Dank voor de serienummers, deze staan wel gewoon goed bij je abonnement. Daar ligt het dus niet aan. Ik zie dat ik het Erotiekpakket nu nog niet kan uitzetten, ik denk dat de maand nog niet helemaal voorbij is. Ik probeer het vanmiddag en anders morgen weer. Uiterlijk morgen hoor je meer van me! Weet dat ik aan de slag ga met de vergoeding zodra het pakket werkt. :)

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Nissannv300! Gisteren was het nog niet mogelijk het Erotiekpakket uit te zetten, vandaag wel. Dit heb ik zojuist gedaan. Morgenvroeg zet ik het weer aan en dan kijken we samen of het werkt :)

Hoi Job ben morgen om 16.30 weer thuis ,dan kan ik kijken ,voorzover bedankt

Reputatie 4
Badge +5

Top! Ik heb zojuist het Erotiekpakket aangezet, ik denk dat de bestelling vanavond om 17.30 uur al wel afgerond is. Laat me maar even weten of het werkt! Zo niet, wil je dan even vertellen wat je ziet op de kanalen? Krijg je een melding in beeld? Of worden de kanalen nog overgeslagen zoals eerst?

Job hij doet het ,

Bedankt 

Groetjes 

Reputatie 6
Badge +3

@Job_ 

Goed gedaan man!

Jij voldoet volkomen aan de TQM!

Als ik jouw chef was had ik je meteen een Extra Periodiek gegeven.

Groetjes,

D-box

Reputatie 4
Badge +5

Mooi om te horen dat het werkt @Nissannv300 :) Ik ga de periode dat het niet werkte voor je vergoeden, dit wordt zichtbaar op je eerstvolgende factuur. Het gaat om de periode 2 november t/m 2 december, € 12,99. En bedankt voor je mooie woorden, @D-box. Ik doe mijn best :nerd: