Beantwoord

ESPN Compleet / ESPN Eredivisie

  • 5 January 2021
  • 14 reacties
  • 839 keer bekeken

Hallo,

Op ESPN.nl en KPN.com zie ik overal staan dat je voor 12,99 espn compleet kan aanschaffen (6 zenders). Nu interesseert mij al die extra zenders met de Bundesliga enz niet. Is er ook een optie om alleen de eredivisie zenders (ESPN 1, 2 en 3) in een pakketje aan te schaffen?

 

Groet, William

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 January 2021, 13:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Helaas is dat sinds vorig jaar niet meer mogelijk om alleen het voormalige eredivisie foxsport en nu ESPN te ontvangen.

Uit het bedrag wat je aangeeft denk ik dat je een voormalig telfort abonnement hebt.

Via het menu op afstandsbediening onder instellingen en vervolgens zenderpakketten kun je zien of er korting mogelijk is bv het voormalige combivoordeel van Telfort

Reputatie 7
Badge +19

Helaas beiden we enkel nog het gehele pakket aan. Dit door de veranderde overeenkomst tussen ESPN/FOX Sports en KPN. Overigens kun je sowieso via kanaal 14 naar Fox Sports 1 kijken.

@Jeroen_dB ik zag dat het espn/fox sport nu €14,99 is geworden 

Reputatie 7
Badge +19

De prijs is €12,99 per maand. Zie https://www.kpn.com/televisie/pakketten/espn.htm voor alle info. 

@Jeroen_dB je hebt helemaal gelijk ik was in de war met het ZIGGO Sport Totaal Pakket :wink:

Ik heb digitenne en heb espn compleet maar heb alleen espn 1 en espn 2 ... waarom niet alle zenders van espn.. het heet toch compleet??

Ik heb digitenne en heb espn compleet maar heb alleen espn 1 en espn 2 ... waarom niet alle zenders van espn.. het heet toch compleet??

Vreemd heb je al eens gezocht via je digitenne ontvanger naar meer zenders, echter volgens mij  heeft digitenne maar 2 espn zenders 

@Noordzee is expert op digitenne gebied die weet vast wel hoe en wat 

@WvanL .

Toen het nog apart af te nemen was waren de 3 eredivisie kanalen 17,99 en de 3 andere nog eens 19,99 …. !

Nu heb je het hele pakket voor 12,99 !

Een van de weinige providers die het nog apart levert is Ziggo.

Daar heb je het eredivisie deel voor 17,95.

Bij KPN dus méér voor minder!!! Ik zie het probleem dus niet. Ook niet qua kosten. Ook kanaal 4 wordt bij veel wedstrijden voor NL voetbal gebruikt.

@Laura2304

Via Digitenne is er gewoon onvoldoende bandbreedte/ruimte om ZES zenders in te vullen. Dat wordt veel te duur. Je betaalt ook wat minder voor ESPN dan via ITV.

Als je Digitenne bij ITV combineert dan krijg je extra korting. Digitenne kost dan 5 euro per ontvanger, ook voor de eerste. En met het ESPN abonnement op ITV krijg je die 2 op Digitenne erbij.

Via ITV maakt het niet zo veel uit qua kanalen, want je krijgt alleen de zender waarop je op dat moment afstemt. Het kost alleen inkoop per zender of zenderpakket (bv alle 8 RTL zenders zijn één inkooppakket). Wegens ruimtegebruik zijn die ook niet allemaal via Digitenne. Alleen 4, 5, 7, 8 en Z.

@WvanL , @Laura2304  

Voor   € 12,99 krijgt men bij digitenne 2 ESPN kanalen , zie onderstaande link 

 

https://digitenne.kpn.com/zenders/

Ik kan ze niet allemaal krijgen dus met  digitenne?

@jimny Ik lees 9.99 per maand bij de link die je zelf gaf.:wink:

Reputatie 7

Bij KPN dus méér voor minder!!! Ik zie het probleem dus niet.

Ik wel, want waarom moet 90% van de KPN abonnees wel €2,50 per maand bijdragen aan die onzin terwijl ze geen ESPN abonnement hebben?

@jimny Ik lees 9.99 per maand bij de link die je zelf gaf.:wink:

@Doornekamp33 OEI wat een oen ben ik,  klopt het is inderdaad € 9,99 voor ESPN 1 en ESPN 2 bij Digitenne 

De link geeft dat inderdaad gelukkig ook aan 

Ik kan ze niet allemaal krijgen dus met  digitenne?

@Laura2304  , zie mijn eerdere antwoord. Je hebt alleen ESPN en ESPN 2.

En bij Digitenne kosten die kanalen € 9,99 ( @jimny , zie hier)