Beantwoord

extra abonnementsnummer itv mogelijk?

  • 30 October 2020
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Wij hebben samen met mijn ouders (wonen bij ons op het erf, mantelzorgwoning zonder eigen aansluiting) internet+bellen abonnement met 2 iTV ontvangers.

Dat werkt op zich prima, alleen ziet ieder elkaars opnamen. Wat ik begrepen heb kan dat niet per ontvanger gescheiden worden, klopt dat?

En zo ja: is het mogelijk om op een andere manier het te scheiden, zoals bijvoorbeeld met 2 abonnementsnummers voor iTV?

Ik ben benieuwd naar een eventuele oplossing hiervoor… alvast bedankt voor reactie.

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 November 2020, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Dat klopt inderdaad.  De enige oplossing is dat één van de partijen over gaat op digitenne maar daar zitten wel nadelen aan. Zo is het moeilijk om een goede ontvangst te krijgen en ik betwijfel of je op kan nemen. 

Wat jammer is dat. Is er , behalve digitenne, geen oplossing voor? @KPN?

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Beetje stom. Maar helaas, er is geen oplossing voor.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Roosje76, zoals mede forumleden al aangeven, gaat dat helaas niet. Je kunt niet 2 abonnementsnummers op 1 aansluiting hebben.  Je kunt inderdaad Digitenne overwegen, maar dan heb je voor 1 aansluiting niet alle mogelijkheden van interactieve televisie. Wil je echt 2 verschillende abonnementsnummers dan zal er een geheel eigen koper of glasaansluiting in de mantelzorgwoning moeten komen.