Vraag

Extra diensten geactiveerd zonder medeweten?

  • 13 November 2022
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemorgen, was ik weer .krijg spontaan mail dat ik hbo en Spotify heb geactiveerd. Weet nergens van.weer gezeik kpn.en natuurlijk weer niet bereikbaar .doodziek van elke keer .klote kpn. Hoe ga ik dat weer oplossen .


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Torenpad 

Wat een toon, helemaal niet nodig.

KPN is zondags niet bereikbaar, zoals heel erg veel bedrijven.

Maar morgen, maandag, vanaf 08.00 uur gratis op 0800-0402

 

Vul ook je profiel van dit forum compleet in.

Dan kan ook een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken.

I.v.m. drukte, kan dit een paar dagen duren.

Fijn dat je tevreden bent  maar reageer  hier niet op .met zinloze antwoorden als je de klepel niet weet te hangen. Heb ik nu geen boodschap aan. 

Reputatie 6
Badge +8

Misschien ook een idee om uw wachtwoord van u KPN account te veranderen. Misschien heeft u iemand toegang heeft tot uw account zonder dat u daar van op de hoogte bent.

 

Dank jewel voor deze tip .idd ga ik doen .

Reputatie 7
Badge +13

@Torenpad Ik snap dat je daar van schrikt en goed dat je dan aan de bel trekt. Wat Dreetje als advies geeft zou ik zeker willen onderschrijven: ik zou snel als mogelijk het wachtwoord voor MijnKPN wijzigen.

Mocht je dit wachtwoord ook voor andere zaken gebruiken dan zou ik het wachtwoord voor deze andere sites ook aanpassen.

Als je morgen tijdens kantoor uren belt met 0800-0402 dan verbinden mijn collega's je meteen door met een afdeling die dit nader kan onderzoeken en de ongewenste pakketten voor je kunnen deactiveren.

Tenslotte wil ik ook opmerken dat het KPN Forum een plaats is waar gebruikers in eerste instantie elkaar proberen te helpen. Ook al past een antwoord dan niet, respect naar medegebruikers is dan wel gewenst.

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat je tevreden bent  maar reageer  hier niet op .met zinloze antwoorden als je de klepel niet weet te hangen. Heb ik nu geen boodschap aan. 

😣😣😣

Reputatie 7
Badge +18

Misschien ook een idee om uw wachtwoord van u KPN account te veranderen. Misschien heeft u iemand toegang heeft tot uw account zonder dat u daar van op de hoogte bent.

 

Dat is toch niet meer mogelijk @Remco_ ?

Ik kon een tijdje geleden via een andere internet verbinding alleen nog inloggen via 2FA als ik wat wil nakijken/wijzigen bij het account van mijn moeder, alleen vanaf je eigen verbinding zou inloggen zonder 2FA nog mogelijk moeten zijn.