Beantwoord

extra pakket op verkeerde adres

  • 21 August 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

goede dag, afgelopen zonder op mijn abonnement een extra pakket toegevoegd ( ziggo sport ) zondag zonder problemen kunnen kijken maar erna niet meer, nu kom ik er achter dat het pakket op een verkeerd abonnement  staat. ik heb namelijk 2 abonnementen hier. 1 woonhuis en 1 zaak. heb hem op woonhuis tv besteld, maar hij staat nu op de zaak. dit moet opgelost worden.  

 

gr Reuser  

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 21 August 2020, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Reuser16 

Dat is erg vervelend, dit kun je oplossen in jou MijnKPN privé. En in jou MijnKPN Zakelijk. Mocht dit niet werken, dan kun je het beste even telefonisch bellen met KPN:

  • KPN Zakelijk: 0800 - 04 03
  • KPN PrivĂ©:      0800 - 04 02

Bij KPN Privé krijg je eerst een bandje, en zeg dan tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Reuser16, wat een bijzondere situatie, beide abonnementen horen los van elkaar te staan :thinking: Ik ga er van uit dat je hier inmiddels al mee geholpen bent door de telefonische klantenservice, mocht je toch nog vragen (over het abonnement voor thuis) hebben dan hoor ik ze uiteraard graag!