Beantwoord

Extra producten

  • 16 June 2020
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Woj kunnen al een paar dagen geen  extra product toevoegen 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 June 2020, 17:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Bertenthea ,

Hebben jullie dit geprobeerd via de webversie van Mijn KPN? 

Vaak kun je dit probleem verhelpen door je browsegeschiedenis en de cookies wissen. Of probeer het eens via een andere browser. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bertenthea. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels gelukt om jouw abonnement aan te passen?

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Bertenthea ,

Hebben jullie dit geprobeerd via de webversie van Mijn KPN? 

Vaak kun je dit probleem verhelpen door je browsegeschiedenis en de cookies wissen. Of probeer het eens via een andere browser. 

 

@Bertenthea 

Is het inmiddels gelukt na het uitvoeren van de tips van hierboven? 

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je het probleem al hebt verholpen of dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan horen we dat graag van je! 

Reageer