Beantwoord

Extra stap om naar opgenomen programma's te gaan, kan dit makkelijker?

  • 10 September 2023
  • 14 reacties
  • 180 keer bekeken

Bij mijn vorige providor kon ik snel naar opgenomen programma’s gaan. Hier moet ik eerst via het menu naar opgeslagen gaan.

Het zou handig zijn om dit bijvoorbeeld onder een te programmeren gekleurde knop te plaatsen. Of via spraakherkenning te laten werken.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 September 2023, 08:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarcelElsloo 
Op het huisje klikken en een stap naar boven, dan kun je de de opnames bekijken.
Wil je het nog makkelijker hebben?
Ziggo doet het ook ongeveer zo en dat gaat echt niet sneller.

Beste huistijger, je moet een stap naar boven en dan 4 stappen naar rechts. Dus meerdere stappen. Bij Ziggo zei ik…….”Opnames” en ik was er al

Reputatie 7
Badge +7

Beste huistijger, je moet een stap naar boven en dan 4 stappen naar rechts. Dus meerdere stappen. Bij Ziggo zei ik…….”Opnames” en ik was er al

S’jonge jonge….., om gezond te blijven moet je minimaal 5.000 stappen per dag maken! Waar een mens zich druk om kan maken in deze huidige wereld!

Reputatie 7
Badge +21

Je hebt wel een punt @MarcelElsloo met die spraak opdracht misschien dat men dat nog kan veranderen in een van de volgende updates.

Reputatie 7
Badge +7

Je hebt wel een punt @MarcelElsloo met die spraak opdracht misschien dat men dat nog kan veranderen in een van de volgende updates.

Heb toch maar even mijn ‘stappenteller’ aangezet:

  1. zet de TV aan (LG Oled)
  2. kies de KPN web TV app
  3. Roep in de AB van LG ‘OPGESLAGEN’ (mijn vrouw werd er wakker van 😀)
  4. en zie daar: 

     

Reputatie 7

De vraag is of dat ook op de TV+ Box werkt.

Daarnaast vind ik de term "Opgeslagen" een belachelijke term zolang hier alleen "Opnames" te zien zijn.

Als er ook favorietenlijstjes van OTT diensten of gehuurde films getoond zouden worden dan zou ik die term "Opgeslagen" nog kunnen begrijpen maar in de huidige situatie ... nee.

Reputatie 7
Badge +21

@Berrie_Kaas 
Maar niet iedereen heeft de webapp, want we hebben liever goed beeld en gebruiken de KPN-ontvanger.
En dan gaat hij naar Youtube toe, dat is de bedoeling niet.

Reputatie 6
Badge +6

Op de TV+ Box gaat “ga naar opnames”, “toon opnames” of gewoon “opnames” naar het laatst actieve scherm in de TV+ app. In ieder geval in een installatie met alleen nog NPO Plus en Spotify als eigen apps. Dat kan een bug zijn, misschien moet “opnames” specifiek naar het onderdeel “opgeslagen” gaan. Misschien ook niet, want ik heb nooit ergens kunnen vinden met welke opdrachten de TV+ Box aangestuurd kan worden.

(Overigens gaan zowel “gids” als “nu op tv” naar de gids. Directe navigatie kan dus wel. Dat “nu op tv” dan naar de gids gaat, en “opnames” naar het laatst actieve scherm, lijkt me inderdaad een bug. En “ga naar gids” levert een routebeschrijving naar Gits op. Voor mij onbruikbaar die Assistent.)

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb me ook wel eens afgevraagd waarom er wel een knop voor Netflix op de afstandsbediening zit. Maar niet een knop om gewoon direct naar de opnames te gaan.

Reputatie 5
Badge +5

@MarcelElsloo als je itv+ hebt zou je ook met

de afstandsbediening spraak opdrachten moeten kunnen geven. Mits jij je hebt ingelogd met Google account. De gekleurde bolletjes knop op de afstandsbediening indrukken en inspreken 'ga naar opgeslagen' werkt dat of niet? Of 'ga naar opnames' inspreken ?? Laat et weten ok of dat werkt.

@Steve Mnt, helaas werkt dit ook niet. “ ga naar opnames” of “ ga naar opgeslagen”.

 

Reputatie 5
Badge +5

@Steve Mnt, helaas werkt dit ook niet. “ ga naar opnames” of “ ga naar opgeslagen”.

 

Ok duidelijk, hopelijk kan men hier tzt wat aan doen.Succes iig.

Reputatie 7

Hoi @MarcelElsloo, welkom op het forum. Op dit moment gaat het op die manier nog niet begrijp ik. Je kunt er via het menu wel naartoe, maar dat is niet een directe weg zoals je zoekt. Ik ga 'm aankaarten bij de ontwikkelaars, zodat zij kunnen kijken of er dingen voor gepland zijn of kunnen worden.

Reputatie 7

Hoi @MarcelElsloo, de ontwikkelaars geven aan dat ze de mogelijkheden hiervoor gaan bekijken! Hopelijk zal het in een latere update worden toegevoegd. Als er een nieuwe update komt kan je deze in Product Updates vinden, daar plaatsen we dan een bericht met alle wijzigingen erin.