Beantwoord

Factuur te hoog, FOX sports te vaak gefactureerd

  • 21 September 2020
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

Beste lezer, 

 

Ik ben nu 1 maand klant van KPN en ik vraag me inmiddels al wel af waar ik aan begonnen ben. 

 

Vorige week een FOX Sports abonnement afgesloten. Nu is deze maar liefst 4 maal gefactureerd inclusief 4 maal een maand vooruit met een lomp hoge rekening tot gevolg.

 

Ik heb zaterdag met een medewerker contact gehad en die zou het doorzetten en me een mail laten sturen maar nu is vandaag wel het te hoge bedrag afgeschreven maar geen mail gehad. Dit lijkt me iets wat snel op te lossen is. 

 

Graag snel actie. 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 September 2020, 18:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Welkom op het forum.

Vul je profiel aan en medewerkers zullen binnen enkele dagen je casus oppakken.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Bas122345, welkom hier.

Dit is inderdaad gek. Ik heb gelijk een correctie ingevoerd voor het bedrag dat teveel is geïncasseerd: € 47,37. Ik zie dat een collega dit ook heeft doorgezet naar de administratieve mensen zodat we zeker weten dat het niet meer gebeurt. Ontzettend sorry voor alle ongemak. Dit zal op je volgende factuur in mindering worden gebracht. 

Reputatie 7
Badge +24

@Bas122345, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Bij ons precies hetzelfde, 2x van lopende maand en 2x vooruit???

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Vraog, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Gedaan :grinning:

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie het ook. Ik heb dit doorgezet naar onze afdeling Billing, zij zullen dit bedrag corrigeren.