Beantwoord

Flets beeld op TV

  • 19 December 2023
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste .

Sinds ėėn week nu al een paar keer flets beeld, dit gebeurde zowel bij aanzetten tv als tijdens het kijken. Vervolgens de Arris 5202 van het stroom afgehaald en opnieuw aangesloten, hierna weer goed beeld. Nu lees ik hier over de instellingen maar lijkt mijn sterk dat als het eigenlijk al jaren goed gaat, met de zelfde instellingen (HDR mode aan ) dat het nu in eens  sinds ėėn week aan de instellingen ligt. Maar ondanks mijn twijfels toch de instellingen aangepast (HDR mode dus op automatisch) maar dit levert dus geen verbetering op. Kan dit aan de Arris 5202 liggen, zo ja is het dan mogelijk om een nieuwe tv ontvanger te krijgen.

ik hoor het graag.

Gr. B.Schutten 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 December 2023, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Kan het zijn dat er iets met je HDMI kabel aan de hand is?

Reputatie 2
Badge

Hoi Wim.

Hier ga ik eigenlijk niet vanuit. Dan zou het probleem zich denk ik ook na opnieuw opstarten voor moeten doen.

Reputatie 2
Badge

Na het resetten van zowel tv ontvanger als modem ziet het er tot nog toe goed uit.

Hoop dat het zo blijft. 
 

Hoi @Bob2308 . Als het terugkomt, zou je dan een andere HDMI poort en andere HDMI kabel kunnen testen? Dan weten we meer. 

Reputatie 2
Badge

Beste Erwin.

Dat zal ik zeker doen.  

Vraagje ik heb precies hetzelfde probleem wat was nu het probleem?

@Johan de Haan : dit is al een ouder topic. Als jij vergelijkbare issues hebt kun je het beste een eigen topic aanmaken.