Formule 1-race Abu Dhabi gratis te kijken op Ziggo Sport Totaal bij KPN

  • 8 December 2021
  • 85 reacties
  • 20844 keer bekeken
Formule 1-race Abu Dhabi gratis te kijken op Ziggo Sport Totaal  bij KPN

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

85 reacties

Ik heb thuis KPN TV en internet, maar ik ben nu in vakantiehuisje. Laptop mee om Formule 1 op KPN iTV te kijken, ik zie alle zenders, maar F1 Abu Dhabi is stilstaand plaatje van het circuit. Ik kijk via de lokale wifi, en als ik op mij telefoon via de KPN iTV app kijk over dezelfde wifi zie ik wel de beelden van (nu) de vrije training.

Waarom is er verschil, en kan ik dat oplossen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MaureezB. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukte om via de laptop te kijken, gelukkig heb je het via de KPN iTV app kunnen volgen. Heb je het in verschillende internetbrowser geprobeerd? 

@Vikash bedankt voor de tip. In Edge (chromium) zag ik het statische plaatje en in Chrome zie ik nu bewegend beeld bij Ziggo select. Alle andere zenders werken prima in Edge dus het is dan echt een verhaal hoe de browser zich voor de KPN iTV website manifesteert (locatie buiten EU oid). Maar wel fijn dat ik vanmiddag kan kijken!

update: ik zie het nu ook goed in Edge, dus het blijft raadselachtig...

Reputatie 7
Badge +22

Het beeld staat heel af en toe stil, hier heb ik normaal nooit last van. Wordt het te druk op kanaal 233? 😁 Of gaat de server van Ziggo straks ploffen? 🙈

Reputatie 7
Badge +7

Het beeld staat heel af en toe stil, hier heb ik normaal nooit last van. Wordt het te druk op kanaal 233? 😁 Of gaat de server van Ziggo straks ploffen? 🙈

Dat zou wat zijn. Ik mag hopen van niet.

Reputatie 7
Badge +22

Het beeld staat heel af en toe stil, hier heb ik normaal nooit last van. Wordt het te druk op kanaal 233? 😁 Of gaat de server van Ziggo straks ploffen? 🙈

Dat zou wat zijn. Ik mag hopen van niet.

😂🤣 Ik mag hopen van niet! 😜🙈

Hallo @Dennis Schreve heb je jouw te-decoder wel rechtstreeks op het modem aangesloten en niet via een DVS of anderszins?

 

Het beeld staat heel af en toe stil, hier heb ik normaal nooit last van. Wordt het te druk op kanaal 233? 😁 Of gaat de server van Ziggo straks ploffen? 🙈


hier geen last van ploft ie dan kan ik altijd terug naar de stream F1 TV Pro :joy:

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Dennis Schreve heb je jouw te-decoder wel rechtstreeks op het modem aangesloten en niet via een DVS of anderszins?

 

😂 ik wist dat die vraag zou komen, nee ik gebruik geen DVS, me hele huis is voorzien van UTP aansluitingen. Oftewel het is allemaal bekabeld, ik heb het ook echt alleen bij Ziggo. Mijn vermoeden denk ik dan ook dat het eventueel belast word, want iedereen kan nu naar Ziggo Sport kijken. Niet alleen bij KPN, maar ook bij alle andere tv aanbieders bijvoorbeeld Tele2 enzo. 😁

Reputatie 7
Badge +22

Ik kreeg net STB-NMC-400 een paar seconden. 🙈 Best veel FEC-errors:

Maar de CRC-errors is prima. 🤔

Ik kreeg net STB-NMC-400 een paar seconden. 🙈


dat kregen wij vorige week ook een keer nooit last van gehad

vip5202 denk iets van de laatste update “denk ik”

Reputatie 7
Badge +22


dat kregen wij vorige week ook een keer nooit last van gehad

vip5202 denk iets van de laatste update “denk ik”

Ik heb 4 maal de 5202, dat zou raar zijn als dat die issue zou zijn, dan had KPN dit moeten oplossen. 😜

Reputatie 7
Badge +24

Het gaat bijna beginnen jongens! Strak in spanning hier :sunglasses:

Reputatie 3
Badge

Het beeld staat heel af en toe stil, hier heb ik normaal nooit last van. Wordt het te druk op kanaal 233? 😁 Of gaat de server van Ziggo straks ploffen? 🙈


hier geen last van ploft ie dan kan ik altijd terug naar de stream F1 TV Pro :joy:

Ik kijk hier al naar f1 tv daar is het geluid veel beter , kun je de verslaggever tenminste verstaan bij kpn hoor je alleen motoren

@Dennis Schreve 

Weer bevriezen en blauw scherm 1 sec 

Glasvezel 100mbit

fritzbox geeft geen storing melding 

Ik vermoed die laatste firmware (vip5202) 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Dennis Schreve

Weer bevriezen en blauw scherm 1 sec 

Glasvezel 100mbit

fritzbox geeft geen storing melding 

Ik vermoed die laatste firmware (vip5202) 

 

Dit zag ik zelf ook, lag aan de doorgifte. Buurman met Ziggo hetzelfde, ik verwacht alle providers.

Het beeld staat heel af en toe stil, hier heb ik normaal nooit last van. Wordt het te druk op kanaal 233? 😁 Of gaat de server van Ziggo straks ploffen? 🙈


hier geen last van ploft ie dan kan ik altijd terug naar de stream F1 TV Pro :joy:

Ik kijk hier al naar f1 tv daar is het geluid veel beter , kun je de verslaggever tenminste verstaan bij kpn hoor je alleen motoren

Mooi, het gebrul van de motoren! :wink:

@Alex_P

Gelukkig pfff 

Maar die melding komt van de VIP5202 

Ik neem aan dat dat anders is bij Ziggo 

 

Het beeld staat heel af en toe stil, hier heb ik normaal nooit last van. Wordt het te druk op kanaal 233? 😁 Of gaat de server van Ziggo straks ploffen? 🙈


hier geen last van ploft ie dan kan ik altijd terug naar de stream F1 TV Pro :joy:

Ik kijk hier al naar f1 tv daar is het geluid veel beter , kun je de verslaggever tenminste verstaan bij kpn hoor je alleen motoren

Alleen jammer dat f1tv pro zo achter loopt 

Bijna 10sec dan de kpn itv ontvanger 

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P

Gelukkig pfff 

Maar die melding komt van de VIP5202 

Ik neem aan dat dat anders is bij Ziggo 

 

Ja, bij Ziggo is de melding volgens mij zwart. Maak even een nieuw topic aan samen met een screenshot, mocht dit vaker voorkomen. 

@Alex_P

Gelukkig pfff 

Maar die melding komt van de VIP5202 

Ik neem aan dat dat anders is bij Ziggo 

 

Ja, bij Ziggo is de melding volgens mij zwart. Maak even een nieuw topic aan samen met een screenshot, mocht dit vaker voorkomen. 

Ja zal ik doen nu net weer tekort om foto te maken 

Ik denk dan een overbelasting is van het netwerk 

Eerder niet mee gemaakt namelijk 

Of bug laatste firmware 

Reputatie 7
Badge +7

@Dennis Schreve

Weer bevriezen en blauw scherm 1 sec 

Glasvezel 100mbit

fritzbox geeft geen storing melding 

Ik vermoed die laatste firmware (vip5202) 

 

Hier op de 5202 geen problemen.

Gaaf 

 

Reputatie 7
Badge +7

Wat een race. Wat een seizoen. Spannend tot de laatste minuut.

Sjonge. Zelden tot nooit vertoond.

Reputatie 7
Badge +24

Zo, wat een race! Fantastisch mooi gedaan:sunglasses:

 

@Dennis Schreve

Weer bevriezen en blauw scherm 1 sec 

Glasvezel 100mbit

fritzbox geeft geen storing melding 

Ik vermoed die laatste firmware (vip5202) 

 

Ik vermoed hetzelfde, en effe de 400 melding en dan gaat die weer door.

Het is het net niet, gelukkig, die laatste ronde kwam heel goed door, wat een thriller einde.