Beantwoord

Foutcode 12

  • 27 June 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Mijn intwractieve tv kastje geeft continu foutcode 12 en heb alles geprobeerd maar geen signaal via mijn draadloze systeem.ook is de tv niet meer met de afst.bed.te bedienen.

Is hey tv kastje misschien stuk en kan ik een compleye andere krijgen zodat ik deze retour kan sturen

icon

Beste antwoord door Chrizziey 27 June 2020, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @WILHELMUS2,

Dit heeft niks met de ontvanger te maken maar met de verbinding die deze krijgt. Ik weet eigenlijk wel zeker dat er een rood lampje of geen oplichtend huisje is bij de draadloze verbindingsset en deze moet u dus opnieuw gaan koppelen. Welke DVS betreft het? 
Volg deze stappen even.

Reputatie 7

Hoi @WILHELMUS2, welkom hier! Deze foutmelding geeft inderdaad meer aan over de verbinding dan over de tv-ontvanger zelf. Chris geeft je al een paar goede tips om te proberen bij deze foutmelding, heb je die al kunnen doen? Hoe gaat het daarna?

Reputatie 7

Hoi @WILHELMUS2, we hebben helaas geen reactie meer van gezien. Is het gelukt en is de foutmelding nu weg? Als dat niet zo is horen we het graag, dan denken we verder met je mee.